Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
3 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.
Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Opalenica
Nr Ref.: AS/2013/MJ
Zadania:
prowadzenie sekretariatu (umawianie i obsługa spotkań, obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych)
organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych
prowadzenie obsługi kancelaryjnej (przyjmowanie, ewidencja, podział oraz wysyłka korespondencji)
skanowanie faktur i wprowadzanie do aplikacji
prowadzenie rejestrów dokumentacji
zamawianie materiałów biurowych
współpraca z Pocztą Polską, firmami kurierskimi, szkołą językową oraz tłumaczami
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Wymagania:
wykształcenie średnie
język angielski umożliwiający swobodną komunikację
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
prawo jazdy kat. B
znajomość obsługi urządzeń biurowych
obsługa Komputera w pakiecie MSOffice
samodzielność w działaniu
zaangażowanie w pracę
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Jako pracodawca odpowiedzialny społecznie zachęcamy do aplikowania także osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności (prosimy o zamieszczenie informacji w nadsyłanych dokumentach aplikacyjnych)
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
zatrudnienie na okres około roku
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
3 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
Klient portalu Praca.pl
Zielona Góra
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...