Ogłoszenie numer: 231601, z dnia 2012-09-12
Mierzeja Development Sp. z o.o.
Mierzeja Development Sp. z o. o. funkcjonuje na polskim rynku deweloperskim od września 2007 roku. Spółka została powołana do realizacji nadmorskiego kompleksu mieszkalnego.
Asystent/ka
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
Poszukujemy dynamicznej, operatywnej i rzetelnej osoby, która będzie odpowiedzialna za organizację biura Spółki oraz wsparcie kadry kierowniczej.
Główne zadania na tym stanowisku:
- zapewnienie organizacji pracy członków Zarządu pod kątem bieżącego wsparcia przy realizacji ich działań i zadań;
- administracyjna obsługa biura, przetwarzanie i archiwizacja dokumentacji Spółki, przygotowywanie korespondencji, zestawień, umów oraz innych dokumentów w bieżącej działalności przedsiębiorstwa;
- współpraca z biurem rachunkowym oraz prawnym.
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość podstwowych zagadnień dotyczących księgowości, finansów, prawa;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- skrupulatność i dobra organizacja pracy, przedsiębiorczość, dyspozycyjność, dyskrecja;
- systematyczność w działaniu, połączona z poczuciem odpowiedzialności;
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego.
Oferujemy
- atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia;
- możliowść realizacji różnorodnych zadań w bardzo dynamicznym środowisku pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.