Asystent rodziny

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie
Pacanów
praca stacjonarna
4 godz. temu
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie
Asystent rodziny
Miejsce pracy: Pacanów
Numer: StPr/25/0377
OBOWIĄZKI:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji i współpracy z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia w wymiarze ok 50-60 godzin miesięcznie, planowany okres zatrudnienia do 31.12.2026 roku.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Dyspozycyjność


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie: - wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub - wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 821 z póź. zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub - wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną

Miejsce pracy:

Pacanów


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia w wymiarze ok 50-60 godzin miesięcznie, planowany okres zatrudnienia do 31.12.2026 roku.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Rynek 15, 28-133 Pacanów, powiat: buski, woj: świętokrzyskie


Dane kontaktowe:

Ewa Żak
kierownik@mgops.pacanow.pl
413765459


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta


Wymagane dokumenty:

Brak danych.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Operations Assistant

    GlobalPETS   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie informacji i bieżące wsparcie procesów biurowych.
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 godz.
    kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu i firmami zewnętrznymi, obsługa zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, faktury, dokumentacja), zarządzanie umowami, współpraca z innymi działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w elastycznym...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
  • Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w...
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Asystentka biurowa (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie; Prowadzenie statystyk; Przygotowywanie spotkań, aktualizacja protokołów i...
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Asystent / Asystentka Project Managera

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne Project Managerów (m.in. organizacja spotkań, prowadzenie rejestrów i zestawień korespondencji, postępowań administracyjnych, itp., przygotowywanie korespondencji i innych dokumentów niezbędnych do obsługi projektów), Prowadzenie...