młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Klient portalu Praca.pl
Wysogotowo
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
VOTUM S.A. jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej podmiotem oferującym kompleksową pomoc w sprawach odszkodowawczych. W ciągu dziesięciu lat działalności firma reprezentowała w sporach z ubezpieczycielami liczne grono zadowolonych Klientów. Zaufało nam blisko 170 000 osób. Spółka w grudniu 2010 roku zadebiutowała na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
W oparciu o wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm VOTUM S.A. ugruntowało swoją pozycję na rynku odszkodowań. Aktualnie do zespołu w Departamencie Obsługi Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Departamencie Obsługi Klienta (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: ADOK/V/11/15
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta w Departamencie Obsługi Klienta dołączy do Działu Relacji z Klientami. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna obsługa klientów i współpracowników Grupy Kapitałowej, w tym udzielanie wyczerpujących informacji na temat oferowanych usług oraz prowadzonych spraw, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy oraz wykonywanie raportów i statystyk w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania:
dobra dykcja oraz komunikatywność,
zdolność kojarzenia faktów i szybkiego podejmowania decyzji,
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie istotnym atutem,
chęć zdobywania wiedzy z zakresu obsługi klienta oraz prawa,
umiejętności obsługi komputera, w szczególności MS Office,
wysoka kultura osobista,
mile widziane doświadczenie w pracy w zakładach ubezpieczeń lub kancelarii prawnej.
Oferujemy:
pracę w stabilnej spółce notowanej na GPW,
możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne,
pakiet socjalny,
zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
miejsce pracy zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Klient portalu Praca.pl
Wysogotowo
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, Współpraca z działem sprzedaży w zakresie przekazywania leadów, Udział w kampaniach telemarketingowych, Planowanie działań telefonicznych i raportowanie ich efektów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;