Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...
  • Pomocnik Kierownika Budowy Instalacji Sanitarnych

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    płynna realizacja zaopatrzenia materiałowego budów wraz z kontrolą ich dostaw oraz fizycznego zużycia; ewidencjonowanie i analiza kosztów realizacji poszczególnych inwestycji; analiza i wybór dostawców i podwykonawców do realizacji inwestycji i ich rozliczanie; prowadzenie dokumentów...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent w Dziale Audytu

BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Wrocław
asystent
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
1451 dni temu

Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Zajmujemy V miejsce w rankingu Firm Audytorskich w Polsce. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.


Obecnie do naszego Działu Rewizji Finansowej poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent w Dziale Audytu
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: AS/DRF
Naszym Pracownikom oferujemy:
  • elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji – umowa o pracę lub umowa zlecenie)
  • finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta, w tym również dostęp do szkoleń przygotowujących go egzaminów w postępowaniu
  • rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
  • bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
  • jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
  • program rekomendacji pracowników
  • sezonowy lektorat z języka angielskiego
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • świeże owoce w biurze  :-)
Do Twoich zadań będzie należało:
  • udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego
  • poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej
  • realizowanie podstawowych zadań audytorskich zgodnie z obowiązującą metodologią badania
  • wsparcie zespołu w trakcie prowadzenia projektu dla naszych Klientów
  • rozwijanie własnej wiedzy pod okiem bardziej doświadczonych członków zespołu   :-)
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • jesteś studentem lub absolwentem kierunków takich jak: finanse, rachunkowość czy ekonomia
  • masz za sobą pierwsze doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych
  • dobrze znasz pakiet Ms Office (w szczególności Ms Excel)
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości
  • interesujesz się obszarem rewizji finansowej
  • lubisz pracować z danymi liczbowymi
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl
 

Poznaj

BDO Sp. z o.o. Sp. K.

BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.

Podobne oferty

  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...
  • Pomocnik Kierownika Budowy Instalacji Sanitarnych

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    płynna realizacja zaopatrzenia materiałowego budów wraz z kontrolą ich dostaw oraz fizycznego zużycia; ewidencjonowanie i analiza kosztów realizacji poszczególnych inwestycji; analiza i wybór dostawców i podwykonawców do realizacji inwestycji i ich rozliczanie; prowadzenie dokumentów...