Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
HL Display Gliwice Sp. z o.o. jest wiodącym międzynarodowym dostawcą produktów i rozwiązań dla sklepowych technik ekspozycyjnych oraz elementów wspomagających merchandising i oferujący szeroką gamę artykułów i systemów do komunikacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz jednostek sklepowych, w tym: listwy cenowe płaskie i profilowe, ramy i ramki aluminiowe i plastikowe, stojaki promocyjne i stojaki na materiały informacyjne, wszelkiego rodzaju materiały nadrukowywane oraz kasetki cenowe.
Aktualnie do naszej firmy poszukujemy studentów/absolwentów chętnych do podjęcia współpracy na stanowisku:
Asystent w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Główne zadania na stanowisku:
Kompleksowa obsługa zamówień od klientów (gromadzenie kompletnych informacji, bieżące raportowanie stanu realizacji zamówień do klienta, stałe informowanie klientów o zmianach w realizacji zamówienia);
Pomoc specjalistom w planowaniu, monitorowaniu i aktualizowaniu statusu dostaw do klientów.
Zgłoś się do nas jeśli:
Znasz bardzo dobrze język angielski (zarówno w mowie, jak i piśmie);
Jesteś dyspozycyjny min. 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku);
Jesteś komunikatywny, uśmiechnięty, potrafisz pracować w zespole;
Masz podstawowe doświadczenie w pracy w obsłudze klienta;
Masz chęci i zapał do pracy.
Oferujemy:
Możliwość poznania pracy w Dziale Obsługi Klienta w firmie produkcyjnej;
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Kontakt z Klientem; Współpraca z Klientem w zakresie przeglądu zlecenia, potwierdzenia wymagań Klienta; Uzupełnianie baz danych; Sporządzanie raportów z badań; Kontakt z Dostawcami usług laboratoryjnych w sprawie wyników badań; Nadzór nad terminowością badań;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;