Asystent w dziale obsługi Klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Wrocław

9 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji.

Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:

Asystent w dziale obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: ADM/037/TMI

Zadania:

  • Kontakt z Klientem wewnętrznym
  • Kontakt z Klientem zagranicznym
  • Tworzenie raportów

Wymagania:

  • Znajomość języka angieskiego na pozimie min. B1
  • Doświdczenie w obsłudze Klienta na stanowisku asystentskim - warunek konieczny
  • Status studenta - warunek konieczny

Oferujemy:

  • Umowę zlecenia
  • Konkutencyjne wynagrodzenie
  • Pracę na pełen etat
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Możliwość awansu w struktutach firmy
  • Pracę w międzunarodowym środowisku

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Poznaj stanowisko: Asystent Klienta 
Asystent Klienta to stanowisko samodzielne, osoba ta pełni funkcję doradcy klienta. Wymagania wobec asystentek/asystentów są duże. Pracownik na tym stanowisku odpowiada za wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie pracy innych osób w firmie, okresowe przygotowywanie sprawozdania z wykonywanej pracy oraz obsługa korespondencji i aktywna sprzedaż ...
Praca Asystent Klienta