Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta generalnego dystrybutora urządzeń optycznych globalnej marki, na Polskę, Litwę i Łotwę poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zadania:
• Prace administracyjne w Dziale Sprzedaży,
• Bieżąca obsługa oraz pomoc klientom w obsłudze realizowanych zamówień,
• Wsparcie dyrektora handlowego w codziennych zadaniach,
• Wsparcie handlowców w przygotowywaniu zestawień, ofert i innych działań,
• Koordynacja obiegu dokumentów i faktur,
• Sporządzanie raportów, zestawień oraz poszerzanie i aktualizowanie baz danych.
Wymagania:
• Roczne doświadczenie w pracy administracyjnej oraz w kontakcie z klientem - warunek konieczny,
• Wykształcenie minimum średnie, wyższy mile widziane,
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacja pracy własnej,
• Pro aktywność i asertywność,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2),
• Wysoka kultura osobista i godne reprezentowanie firmy,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
• Stałe i stabilne zatrudnienie bezpośrednio u Klienta - umowa o pracę,
• Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie o pozycji lidera na rynku,
• Szkolenia z zakresu pracy z klientem oraz szkolenia produktowe,
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Lokalizacja: Warszawa - Bielany.