Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu; Organizacja spotkań i wydarzeń; Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem; Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami; Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd; Współpraca z zewnętrznymi partnerami;
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystentka Zarządu Warszawa
Asystentka / Asystent Członka Zarządu

Asystentka / Asystent Członka Zarządu

Bank Gospodarstwa Krajowego
Warszawa
praca stacjonarna
1718 dni temu

Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.

Asystentka / Asystent Członka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Odpowiedzialność i zadania:
  • Wsparcie Członka Zarządu w realizacji strategii biznesowej banku
  • Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów oraz korespondencji sekretariatu Członka Zarządu
  • Prowadzenie terminarza spotkań Członka Zarządu
  • Organizacja i koordynacja spotkań, wizyt, konferencji (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Weryfikacja, edycja, formatowanie dokumentów i redagowanie pism na potrzeby Członka Zarządu
  • Przygotowywanie notatek, materiałów na spotkania i prezentacji
  • Utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi i instytucjami współpracującymi z organizacją
  • Tłumaczenie dokumentów na język angielski/ polski, w razie potrzeby tłumaczenie ustne
Oczekiwania:
  • Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – poziom C1
  • Umiejętność perfekcyjnej organizacji pracy i multizadaniowość
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w szczególności umiejętność budowania relacji i zarządzania nimi
  • Umiejętność pracy z wymagającymi partnerami biznesowymi na eksponowanych stanowiskach
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Inicjatywa, odpowiedzialność, samodzielność i dynamika w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
U nas możesz liczyć na:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Owocowe dni
U nas możesz liczyć na:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Owocowe dni
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Gospodarstwa Krajowego (dalej: „BGK”) z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 7, 00-955 Warszawa. W BGK został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość mailową na adres: iod@bgk.pl.

Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w BGK. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
  • uzasadnionego interesu BGK (zatrudnianie pracowników),
  • w oparciu o obowiązek prawny wynikający z Kodeksu pracy,
  • na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie udziału w przyszłych rekrutacjach (w przypadku gdy została wyrażona).
Jednocześnie informujemy, że:
  • udzielenie zgody jest dobrowolne,
  • w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody, cofnięcie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych należy przesyłać na adres: iod@bgk.pl
  • dane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody,
  • przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
  • przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Aplikując (klikając przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij”) wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby procesu rekrutacyjnego organizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie (00-955) przy Al. Jerozolimskich 7.

Jednocześnie oświadcza Pani/Pan, że:
  • został/a Pan/i poinformowany/na o prawie do wycofania zgody w każdym momencie,
  • otrzymał/a Pan/i informację o sposobie przetwarzania danych kandydatów przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana danych innych, niż wskazane w art. 22(1) Kodeksu pracy, jest dobrowolne i aplikując wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie tych danych przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    Perfect Consulting   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu; Organizacja spotkań i wydarzeń; Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem; Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami; Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd; Współpraca z zewnętrznymi partnerami;
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...