Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Biznesowy / Asystentka Biznesowa

    POLAX EURO GROUP sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
  • Asystent / Asystentka ds. Relacji z Podwykonawcami

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
  • Asystent / Asystentka Działu Wsparcia Biznesu

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Administracyjne wsparcie Działu (obieg dokumentacji marketingowej, przygotowywanie prostych draftów umów, wprowadzanie zapotrzebowań i zamówień itp.) Wsparcie Specjalistów w codziennej pracy, w ramach organizacji projektów konferencyjnych dedykowanych konkretnym liniom...
  • Personal assistant to the manager with the Polish language

    Adventure World Tours   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
  • Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Projektu

    BCA Engineering Group Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wspieranie Kierownika Projektu w planowaniu, monitorowaniu i koordynacji działań projektowych; Asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej i raportów; Utrzymywanie regularnej komunikacji z zespołem projektowym oraz zewnętrznymi partnerami; Wsparcie administracyjne;
  • Asystent / Asystentka Działu Exportu z językiem niemieckim

    Lava Group   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent / Asystentka Warszawa
Asystentka / Asystent ds. obsługi biura / showroomu

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura / showroomu

Nowy Styl
Warszawa
praca stacjonarna
1332 dni temu

Nowy Styl Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje obecnie kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura / showroomu
Office Inspiration Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AS/07/20
Co możemy Ci zaoferować?
  • pracę w międzynarodowej firmie związaną ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura/showroomu – koordynacją prac administracyjnych i organizacyjnych
  • wpływ na codzienną pracę zespołu poprzez prowadzenie kalendarza spotkań, koordynację obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich
  • zadania związane z wyszukiwaniem i śledzeniem  etapów inwestycji na terenie województwa mazowieckiego dla projektów biurowych, obiektów użyteczności publicznej, w tym nawiązywanie kontaktów do osób zarządzających jednostkami zakupowymi klientów Nowy Styl, kontakty telefoniczne oraz mailowe z potencjalnymi klientami, mające na celu zaaranżowanie spotkania z pracownikiem Front Office
  • pracę z systemem CRM w zakresie raportowania, analizy danych
  • możliwość rozwoju kompetencji interpersonalnych oraz specjalistycznych
  • stabilne zatrudnienie oraz pracę w godzinach od 9:00 do 17:00 w komfortowej przestrzeni Office Inspiration
  • benefity takie jak: karta multisport, dofinansowanie do nauki języka obcego, kolonie dla dzieci pracowników, wyjazdy integracyjne, możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie wraz z prywatną opieką medyczną oraz świadczeń socjalnych
  • pyszną kawę codziennie i o każdej porze dnia
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem/tką ostatnich lat studiów
  • jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą kontakt z innymi ludźmi
  • posiadasz wysoką kulturę osobistą i umiesz pracować pod presją czasu
  • cechuje Cię umiejętność planowania i organizacji pracy oraz samodzielność w rozwiązywaniu zadań
  • posiadasz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • sprawnie poruszasz się w środowisku MS Office
  • znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
  • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • sprawnie działasz z aplikacjami typu LinkedIn

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych


ADMINISTRATORZY DANYCH OSOBOWYCH
W zależności, do której spółki złożyła Pani/Pan podanie o pracę,administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie:
  • Nowy Styl Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
  • NSG TM sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49, lub
  • NSG Finance spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
-zwani dalej łącznie Administratorami.

W zależności od podmiotu, na rzecz którego wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych,administratorami Pani/Pana danych osobowych będą:
  • Nowy Styl Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
  • NSG TM sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49, lub
  • NSG Finance spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
- zwani dalej łącznie Administratorami.

DANE KONTAKTOWE – KOMUNIKACJA
Z Administratorem/Administratorami można się skontaktować poprzez e-mail rodo@nowystylgroup.com lub pisemnie na adres siedziby każdego z Administratorów.

CEL I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
  1. w przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
    • w zakresie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa pracy, których pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie - w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem rekrutacji, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (RODO) w związku z przepisami Kodeksu pracy);
    • w zakresie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa pracy – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  2. w przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy cywilnoprawnej, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji aktualnie prowadzonego przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest podjęcie działań przed ewentualnym zawarciem umowy cywilnoprawnej (art.6 ust. 1 lit. b RODO);
  3. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody/zgód na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora/Administratorów – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora/ Administratorów w związku z prowadzeniem i obsługą procesów rekrutacji, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT, usług prawnych.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
W zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej/udzielonych zgody/zgód – dane osobowe będą przetwarzane do momentu jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez okres najbliższych 12 miesięcy.

W przypadku przetwarzania danych dla potrzeb aktualnego procesu rekrutacji i wyboru kandydata lub kandydatów przez Administratora, dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (lub wycofania zgody na dodatkowe dane). Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony do zakończenia trwania pierwszej umowy czasowej zawartej z wybranym kandydatem w ramach danej rekrutacji. W uzasadnionych przypadkach okres przetwarzania może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.

PRAWA OSÓB KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator/Administratorzy prosi/proszą o wycofywanie zgód drogą pisemną na adres siedziby lub elektroniczną na adres: rodo@nowystylgroup.com.

Przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo żądania dostępu do treści swoich danych,
  2. prawo żądania sprostowania swoich danych,
  3. prawo do usunięcia,
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania,
  5. prawo do przenoszenia danych osobowych (gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Pani/Pana zgoda, wykonanie umowy, której Pani/Pan jest stroną lub podjęcie działań przed zawarciem umowy),
  6. prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych (gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora), oraz
  7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa pracy jako dane których pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie jest wymagane przez Administratora/Administratorów dla celów prowadzenia rekrutacji. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. Podanie danych osobowych innych niż dane osobowe wskazane w przepisach prawa pracy jest dobrowolne.
 

Poznaj

Nowy Styl

Od 30 lat pomagamy firmom na całym świecie urządzać przestrzeń biurową. Najpierw określamy ich potrzeby, a następnie dobieramy i dostarczamy rozwiązania oraz produkty, które uczynią ich prace zdrowszą, wydajniejszą i bardziej komfortową. Ponadto wyposażamy miejsca użyteczności publicznej takie jak miejsca opieki zdrowotnej, kilkudziesięciotysięczne stadiony, czy sale koncertowe. Pasja do tworzenia nowych produktów i aranżacji miejsc oraz satysfakcja z dobrze wykonanego projektu napędza nas do dynamicznego rozwoju.

Podobne oferty

  • Asystent Biznesowy / Asystentka Biznesowa

    POLAX EURO GROUP sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twoje obowiązki na tym stanowisku: Gromadzenie, organizacja, analiza i ocena informacji; Wsparcie dokumentacyjne; Prace nad systematyzacją biznesu i konstrukcją procesów biznesowych; Współpraca z kontrahentami (wyszukiwanie, kontrakty, kontrola realizacji) Monitorowanie zgodności z...
  • Broker Assistant (Reinsurance)

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
  • Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
  • Asystent / Asystentka ds. Relacji z Podwykonawcami

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie.
  • Asystent / Asystentka Działu Wsparcia Biznesu

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Administracyjne wsparcie Działu (obieg dokumentacji marketingowej, przygotowywanie prostych draftów umów, wprowadzanie zapotrzebowań i zamówień itp.) Wsparcie Specjalistów w codziennej pracy, w ramach organizacji projektów konferencyjnych dedykowanych konkretnym liniom...
  • Personal assistant to the manager with the Polish language

    Adventure World Tours   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
  • Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Projektu

    BCA Engineering Group Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wspieranie Kierownika Projektu w planowaniu, monitorowaniu i koordynacji działań projektowych; Asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej i raportów; Utrzymywanie regularnej komunikacji z zespołem projektowym oraz zewnętrznymi partnerami; Wsparcie administracyjne;
  • Asystent / Asystentka Działu Exportu z językiem niemieckim

    Lava Group   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;