Asystentka / Asystent Działu Nadzoru Właścicielskiego

Hasco-Lek S.A.

Wrocław

3 dni temu

Jesteśmy czołowym producentem najwyższej jakości leków, suplementów diety oraz produktów medycznych. Prowadzimy także zaawansowane badania w dziedzinie nauk medycznych oraz farmacji. Działamy w oparciu o całkowicie polski kapitał i na rynku funkcjonujemy z sukcesami już od ponad trzydziestu lat.

 

Asystent/Asystentka to osoba odpowiedzialna za organizację codziennego funkcjonowania działu firmy. W ramach tego zadania asystent/ka będzie realizować szereg czynności, których konkretny zakres wyznacza bezpośredni przełożony - kierownik działu.

Asystentka / Asystent Działu Nadzoru Właścicielskiego
Miejsce pracy: Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za:

  • prace administracyjne: opracowywanie i aktualizowanie dokumentów działowych, archiwizowanie dokumentacji, redagowanie pism wewnętrznych i zewnętrznych,
  • weryfikację i opisywanie dokumentów księgowych,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów, organizację wysyłki korespondencji,
  • wsparcie pracowników działu między innymi w obszarach sprawozdawczości GUS oraz obsługi ubezpieczeń.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

  • wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów,
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności Excell,
  • umiejętność tworzenia dokumentacji formalnej,
  • umiejętność zarządzania informacjami,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
  • dobrze rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia, kojarzenia faktów oraz łatwość przyswajania nowej wiedzy,
  • rzetelność i staranność,
  • samodzielność w działaniu.

Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.

 

Co zyskujesz?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • samodzielną i odpowiedzialną pracę w miłej atmosferze w dynamicznym zespole,
  • dostęp do atrakcyjnego systemu benefitów: m. in. dofinansowanie do karty Multisport, wczasów/kolonii, biletów na koncerty i mecze, a w okresie świątecznym świadczenia rzeczowe.

Co zrobić, by do nas dołączyć?

 

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij Aplikuj i prześlij nam swoje aktualne CV!

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

„Do przesyłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO-LEK S.A. z siedzibą we Wrocławiu 51-131, ul. Żmigrodzka 242E udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji, zgodnie z RODO i przepisami krajowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych.”

Poznaj

Hasco-Lek S.A.

Dlaczego warto?

Grupa Hasco to nie tylko połączone kapitałowo spółki – to misja, którą z najwyższym wysiłkiem realizujemy każdego dnia. Działamy pod hasłem „Kompleksowo dbamy o Twoje zdrowie”, ponieważ naszym celem jest kompleksowa ochrona zdrowia, a priorytetem bezpieczeństwo pacjentów.

Firma debiutowała na polskim rynku w 1984 roku. Obecnie Hasco-Lek jest jedną z najprężniej rozwijających się firm farmaceutycznych w Polsce i jednym z największych pracodawców w regionie dolnośląskim. W większości polskich domów znajduje się przynajmniej jeden produkt z bogatego portfolio firmy. Hasco-Lek jest firmą rodzinną w 100% z polskim kapitałem, a wszystkie produkty, które wytwarzane są w dwóch nowoczesnych fabrykach we Wrocławiu i podwrocławskich Siechnicach, zostały zarejestrowane w Polsce.

W swoim portfolio firma posiada 350 leków, suplementów diety, kosmetyków i wyrobów medycznych, które spełniają najwyższe standardy wytwarzania, a jednocześnie zachowują ceny dostosowane do możliwości finansowych polskiego pacjenta. Zarząd spółki od lat inwestuje również w rozwój sportu, wspiera młodych naukowców, a także angażuje się w działalność charytatywną.

Proces rekrutacji

Krok Wszystko zależy od Ciebie
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Rozmowa kwalifikacyjna
Krok Informacja zwrotna
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji