Asystentka / Asystent - Recepcjonistka / Recepcjonista

DOZBUD SP. Z O.O.

Ząbki

9 dni temu

Poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Asystentka / Asystent - Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Ząbki

 

Osoba na stanowisku będzie reprezentować firmę w recepcji, zajmie się koordynacją różnych procesów biurowych: archiwizacją dokumentów, prawidłowym obiegiem faktur, obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacją kalendarza zarządu, umawianiem spotkać.

 

Potrzebujemy osoby, która:
  • posiada minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • wie jak i potrafi zorganizować swój dzień pracy oraz przestrzeń dookoła siebie;
  • szybko nawiązuje kontakt ze współpracownikami oraz gośćmi i każdego potrafi obdarować uśmiechem;
  • dobrze zna Microsoft Office i urządzenia biurowe;
  • ma głowę pełną pomysłów i zapał do ich realizacji;
  • jest sumienna, dokładna i zorganizowana
  • chętnie podejmuje się zarówno samodzielnych zadań jak i współpracy z innymi;
  • mile widziana znajomość obsługi systemu Comarch
Oferujemy:
  • na początek 3 miesięczny okres próbny następnie umowę o pracę 
  • atrakcyjne wynagrodzenie

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 APLIKUJ TERAZ 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

DOZBUD SP. Z O.O.

Jesteśmy firmą deweloperską działająca na runku budowlanym od ponad 27 lat.

Przykładamy olbrzymią wagę do jakości oferowanych mieszkań i domów , o czym świadczy ponad 1000 oddanych do użytku lokali mieszkalnych. Cechujemy się profesjonalizmem, wysoką efektywnością działania oraz zespołem posiadającym bogate doświadczenie i wiedzę. Nasze inwestycje to zarówno osiedla mieszkalne jak i domy jedno lub wielorodzinne. Dbamy o zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i jakości oferowanych lokali w Warszawie i jej okolicach w trosce o Naszych klientów.

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji