Dla naszego klienta - dynamicznie rosnącej firmy z obszaru nieruchomości, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Asystentki/ Asystenta Zarządu oraz biura.
Asystentka / Asystent zarządu oraz biura (z j. angielskim)
Miejsce pracy: Wrocław
Przyszły zakres obowiązków:
- Ułatwienie zarządzania strategicznymi zadaniami poprzez wsparcie w planowaniu i organizacji terminarza spotkań zarządu,
- Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów,
- Organizacja podróży służbowych (rezerwowanie lotów, hoteli, pociągów oraz rozliczanie kosztów podróży),
- Bieżąca współpraca z zewnętrzną obsługą księgową, prawniczą firmy
- Kompleksowa opieka nad flotą samochodową firmy
- Wykonywanie przelewów
- Współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz spółki i nadzór realizacji zleceń
- Kompleksowa opieka nad biurem.
Oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny),
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnych,
- Samodzielności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych,
- Wysokiej kultury osobistej oraz odpowiedzialności,
- Umiejętności robienia kilku rzeczy na raz (multitasking).
Pracodawca oferuję:
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe zgodne z kompetencjami zatrudnionej osoby,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Ubezpieczenie na życie,
- Stanowisko z zakresem obowiązków pozwalającym na szybki rozwój zawodowy,
- Służbowe narzędzia pracy,
- Rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.