Grupa Baltona jest operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak Porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.
Do naszej centrali poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Kompleksowe wsparcie Zarządu/Rady Nadzorczej w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych.
- Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikami.
- Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu.
- Prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji Zarządu (w tym redagowanie pism).
- Organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych na terenie kraju i za granicą (rezerwacja hoteli, biletów lotniczych).
- Współpraca z instytucjami w Polsce i zagranicą.
- Terminowa i efektywna realizacja zleconych zadań.
Wymagania
- Minimum 3 letnie doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Doskonałe umiejętności organizacji pracy, ustalania priorytetów oraz zarządzania czasem.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację– warunek konieczny.
- Bardzo dobra znajomości pakietu MS Office.
- Wysoka kultura osobista i doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Dojrzałość zawodowa, rzetelność, dokładność i terminowość.
- Sumienność, samodzielność i odpowiedzialność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur grupy
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, atrakcyjne zniżki pracownicze na kosmetyki, dofinansowanie multisport oraz ubezpieczenia na życie)
- Bardzo dobra atmosfera pracy
- Owocowe poniedziałki i środy