Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Prezesa

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka / Asystent Zarządu

ZIKO Apteka Sp. z o.o.
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1236 dni temu

ZIKO to polska sieć aptek, drogerii oraz salonów optycznych. Naszą działalność opieramy na trosce o zdrowie i na dbałości o najwyższą jakość.  

 

Siłą naszej przewagi konkurencyjnej są zaangażowani Pracownicy. Naszą firmę tworzy zgrany zespół profesjonalistów, którzy w przyjaznej atmosferze rozwijają się zawodowo i czerpią satysfakcję z codziennej pracy.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
  • Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu
  • Prowadzenie i zarządzanie kalendarzem zadań/wydarzeń i spotkań
  • Organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych
  • Przygotowanie zestawień, raportów i prezentacji
  • Redagowanie pism w imieniu Zarządu
  • Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym
  • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz Organizacji
  • Realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw przełożonego
  • Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami w firmie oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek – Prawo, Administracja)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook)
  • Wysoka kultura osobista i znajomość etykiety biznesowej
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaradność, systematyczność i odpowiedzialność
  • Samodzielność, umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę i zorientowanie na cel
Naszym Pracownikom zapewniamy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atmosfera oparta na współpracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Nowoczesne biuro o wysokim standardzie
  • Premia za polecenie przyjaciół
  • Karta sportowa
  • Szkolenia e-learningowe
  • Narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności
Prosimy o dopisanie do przesyłanych dokumentów klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Socrates Time. z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków moich dodatkowych danych osobowych (numer kontaktowy, adres mailowy, wizerunek, zainteresowania), które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub innych przepisach prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dodatkowe dane osobowe, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach aplikacyjnych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Socrates Time z o.o., ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z ubieganiem się o zatrudnienie. Podanie danych osobowych jest niezbędne, a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Przysługuje Pani/Panu odwołanie zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia Pani/Panu dalsze ubieganie się o zatrudnienie. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od daty złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po tym okresie Pani/Pana dane zostaną usunięte. W celu wycofania zgody przed upływem tego okresu i usunięcia danych prosimy o przesłanie informacji o wycofaniu zgody na adres: rekrutacja@ziko.pl. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ochrony danych. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych w celu nadzorowania przestrzegania przepisów ochrony danych. W celu kontaktu z nim udostępnia się adres e-mail: daneosobowe@ziko.pl.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Prezesa

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...