POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W WARSZAWIE NA STANOWISKU:
Asystentka Dyrektora Hali
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ASYSTENTKA DYREKTORA WARSZAWA
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- bieżąca organizacja pracy sekretariatu dyrektora hali sprzedaży,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,
- przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
- koordynowanie współpracy z księgowością,
- współpraca z działem prawnym w zakresie przygotowania dokumentów,
- obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych,
- przygotowywanie wyjazdów służbowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- podstawowa znajomość programu SAP mile widziana,
- zaangażowanie i pracowitość,
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista,
- umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zamiłowanie do pracy z ludźmi, otwartość, uśmiech na twarzy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Pakiet świadczeń socjalnych,
- Zniżki pracownicze,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.