specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
Asystentka sekretariatu ze znajomością języków obcych
Asystentka sekretariatu ze znajomością języków obcych
Wielkopolska Agencja Pracy Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
2296 dni temu
Ogłoszenie numer: 1894529, z dnia 2018-01-19
Wielkopolska Agencja Pracy od ponad 10 lat świadczy kompleksowe usługi pracy tymczasowej oraz rekrutacji i selekcji pracowników. Jesteśmy wpisani do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem: 1649.
Asystentka sekretariatu ze znajomością języków obcych
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
kompleksowa obsługa sekretariatu,
odbieranie połączeń przychodzących,
obsługa komputera,
kontakt z klientami firmy,
obsługa sprzętu biurowego,
dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji,
Wymagania
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na dobrym poziomie,
znajomość obsługi pakietu MS Office,
status ucznia/studenta do 26 roku życia,
dobra organizacja pracy własnej,
wysoka kultura osobista,
doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy
atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę od poniedziałku do piątku,
po okresie próbnym możliwość bezpośredniego zatrudnienia u klienta,
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
możliwość zdobycia nowego doświadczenia zawodowego,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)