DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego klienta z branży spożywczej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
-
Obsługa administracyjna biura
-
Ewidencja i koordynacja obiegu dokumentów
-
Przygotowanie materiałów do spotkań i szkoleń
-
Obsługa gości w firmie
-
Obsługa klientów (telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia)
-
Koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w Spółce oraz obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-
Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw
-
Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań
-
Zarządzanie i konserwacja sprzętu biurowego i materiałów biurowych,
-
Dokonywanie ewidencji obecności pracowników
-
Wykonywanie innych zadań zgodnie z życzeniem kierownictwa dla potrzeb biznesu
-
Wykształcenie min. średnie
-
Doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 1 rok
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
-
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole
-
Dokładność, rzetelność, systematyczność, kreatywność
-
Bardzo dobra znajomość komputera w tym MS Office
-
Bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy
-
Komunikatywność
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Atrakcyjne oraz stabilne warunki zatrudnienia
-
Pracę na stały etat
Poznaj
DEKRA Praca Sp. z o.o.
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która obecnie działa w ponad 20 krajach, zatrudniając łącznie ponad 17.000 pracowników. DEKRA Praca Sp. z o.o należy do Dekra Arbeit GmbH z siedzibą w Stuttgarcie – jednego z liderów na międzynarodowym rynku HR posiadając 112 oddziałów działających na terenie Europy.