Perfect Consulting – Rekrutacja, Szkolenia, Coaching
- ponad 20 lat doświadczenia w zakresie doradztwa personalnego, dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i rozwoju osobistego.
Gwarantujemy Rzetelność, Bezpieczeństwo, Partnerstwo
Dla naszego klienta, znanej francuskiej marki, poszukujemy osoby na stanowisko:
- nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu dokumentów i informacji
- organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych
- przygotowywanie, ewidencjonowanie i dekretowanie wybranych dokumentów księgowych i kierowanie ich do odpowiednich osób w firmie
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz wewnątrz organizacji
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, rejestracja, archiwizacja
- prowadzenie kalendarza spotkań
- przygotowywanie raportów, analiz, sprawozdań
- wykształcenie wyższe
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość pakietu MS Office (głównie MS Excel)
- znajomość języka angielskiego – poziom B2
- dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność
- wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne
-
Szeroki pakiet benefitów w tym prywatna opieka medyczna, karta Multisport
-
Możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie
-
Możliwość doskonalenia swoich umiejętności
Poznaj
Perfect Consulting
Nazwa zobowiązuje - dlatego w naszych działaniach dążymy do doskonałości tak, aby zasłużyć na naszą markę - Perfect Consulting.
Jesteśmy po to, by służyć pomocą, wiedzą, dzielić się innowacyjnymi rozwiązaniami Oferujemy najnowsze narzędzia w procesie realizacji strategii personalnej Zapewniamy doświadczenie i znajomość rynku Realizujemy nowatorskie projekty Pracujemy z pasją!Posiadamy Certyfikat Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w zakresie:
Pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a) Doradztwa Personalnego (nr 3607/2) Pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych obywateli polskich (nr 3607/1b) Poradnictwa Zawodowego (nr 3607/4)