Najnowsze oferty pracy

  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    19 godz.
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Opiekun Klubowicza (k/m)

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, ul. Zachodnia 27    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    2 dni
    Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z Klubowiczami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach, wspieraj Kierownika Klubu oraz Zastępcę Kierownika, prowadź z nami social media. Co docenimy? dyspozycyjność w weekendy, wysoki poziom samodzielności, swobodę w...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania i obsługi klienta B2B

    Słowianka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, zgodnie z ustalonymi celami miesięcznymi. Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii pozyskiwania partnerów, od koncepcji komunikacji po finalizację umów. Prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych oraz koordynacja...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Aviation Team Leader

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
4010 dni temu
Aviation Team Leader
Kraków
Aviation Team Leader
Kraków
Nr Ref.: 1053637

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


In 10 years lowcosttravelgroup has grown into a truly international business with offices in Europe, North and South America and Asia/Pacific employing over 500 staff and with annual sales of €700m. Our online travel agency, lowcostholidays.com, is principally based at our international headquarters in Palma de Mallorca in Spain from where it serves customers in 12 countries across the world. Our bed bank, lowcostbeds.com, which sells hotel accommodation to the travel trade in over 40 countries worldwide, has its main office in Romanshorn in Switzerland. Our corporate headquarters is at Gatwick Airport in England and we also have offices in Dublin, Atlanta, Sao Paulo and Bangkok.

The company culture is open, friendly, fast-paced, hardworking and fun, and offers opportunities for those who want to develop/travel. Our offices in central Krakow are well-served by trams and busses and are in modern, refurbished buildings which provide a pleasant working environment.

Aviation Team Leader

RESPONSIBLE FOR: The management of the Aviation teams ensuring that we deliver exceptional pre departure customer service across all our brands. Working closely with colleagues based in different geographical locations, taking a consistent approach towards delivering group SLA’s.

NORMAL WORKING HOURS:Standard hours of work are 40 hours a week. This can be on a 7 day rota pattern and will include weekend work. Additional hours may be required due to the nature of the role, and you will play a part in our crisis management procedures.


MAIN DUTIES:

• Day to day management and responsibility for SLA performance across multiple brands/tasks.
• Manage their teams to achieve the best possible results.
• Support other business areas that feed into Aviation and ensure minimal customer disruption.
• Responsible for all financial reporting in relation to flights including ADM
• Support team to improve their GDS knowledge
• Ensure there is consistent delivery of Aviation product across LCTG including staff training and development.
• To actively be involved in the delivery and revisions of our crisis management procedures.
• Dealing with escalated complaints with passengers and third parties.
• Managing team rotas, ensuring adequate staffing in place to meet business needs.
• Interpretation and analysis of contact drivers, providing feedback to key stakeholders to suggest process changes to reduce cost per transaction.
• Reporting pre departure complaint route causes back to the business with suggestions for change.
• Introduce automation within the department to provide analysis on different levels back to the different areas of the business.
• Quality Control.
• Help develop and implement long term customer services polices, across the group.
• Agree annual KPIs with the business and roll out to the team as quarterly objectives
• To represent the company at external meetings as applicable


KEY SKILLS:-

• Detailed knowledge of airline procedures including name changes, airline schedule changes, voluntary changes, ticketing, cancellations, refunds, reissues, BSP reporting, EMD issuance, GDS queries, APIS and SFPD information.
• Knowledge of IATA processes.
• Maintain awareness of ADM policies and strict airline processes.
• Fluent in written and spoken English. Other languages an advantage.
• Excellent team management skills
• Ability to multi task and work under pressure
• Excellent communication skills, both verbal and written
• Friendly and professional manner
• A passion for travel
• Competence in dealing with client requests and questions efficiently
• Confidence when dealing with client complaints
• Ability to prioritise workload on a day to day basis.
EXPERIENCE:-

• Preferred management experience within the travel industry
• Proven track record of customer service experience
• Strong technical ability and knowledge of Word, Excel and travel related systems
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    19 godz.
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Opiekun Klubowicza (k/m)

    Medicover Fitness & Gym   Kraków, ul. Zachodnia 27    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    2 dni
    Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z Klubowiczami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach, wspieraj Kierownika Klubu oraz Zastępcę Kierownika, prowadź z nami social media. Co docenimy? dyspozycyjność w weekendy, wysoki poziom samodzielności, swobodę w...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania i obsługi klienta B2B

    Słowianka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, zgodnie z ustalonymi celami miesięcznymi. Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii pozyskiwania partnerów, od koncepcji komunikacji po finalizację umów. Prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych oraz koordynacja...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...