Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Business Relationship Manager

E100 International Trade sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
1908 dni temu

E100 - to europejska firma, oferująca pełny wachlarz usług, niezbędnych dla krajowych i międzynarodowych przewoźników. Oferujemy nie tylko karty paliwowe, ale również szeroki pakiet usług dodatkowych dla transportu. W swoim działaniu wykorzystujemy nowoczesne technologie, oszczędzające czas i pieniądze naszych Klientów. Charakteryzuje nas indywidualne podejście do każdego partnera biznesowego.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Business Relationship Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Budowanie i rozwój strategicznych oraz długofalowych relacji biznesowych z partnerami polskimi i zagranicznymi,
  • Kreowanie i realizowanie działań na rzecz Partnerów wspierających ich wyniki sprzedażowe i podnoszących wolumen sprzedaży kart paliwowych do klientów docelowych
  • Opieka posprzedażowa nad parterami oraz aktywne zarządzanie portfelem partnerów w celu zwiększenia zakresu współpracy,
  • Tworzenie planów rozwojowych dla partnerów na podstawie zapotrzebowania oraz własnej inicjatywy (eventy, konferencje, programy lojalnościowe, systemy motywacyjne i inne),
  • Współpraca z innymi działami w strukturach firmy w celu realizacji projektów,
  • Przygotowanie i wdrażanie materiałów marketingowych dla partnerów,
  • Kreowanie i wdrażanie nowych narzędzi w obszarze powierzonych produktów i klientów,
  • Realizacja celów biznesowych (jakościowe i ilościowe cele),
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia we współpracy i rozwoju oferty dla Partnerów Biznesowych (B2B) lub w Dziale Marketingu,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, współpraca w języku angielskim z partnerami,
  • Mile widziana znajomość innego języka obcego,
  • Profesjonalne podejście do partnerów, dobra organizacja pracy, chęć realizacji celów,
  • Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji i negocjacji,
  • Wysoce odpowiedzialne, ponadprzeciętne zaangażowanie oraz samodzielność w działaniu,
  • Doskonałe umiejętności prowadzenia projektów.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, pełną wyzwań zawodowych i ciekawych projektów,
  • Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych projektów,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...