Na co dzień w naszym zespole: masz kontakt z klientem przez czat, w języku polskim i /lub angielskim/ ukraińskim, udzielasz informacji o produktach Banku, współpracujesz z innymi jednostkami, dbasz o wewnętrzny przepływ informacji. To stanowisko może być Twoje, jeśli: masz minimum...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Foundeverpodkarpackie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
14 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Business Travel Counselor/Konsultant ds. Podróży Biznesowych
Business Travel Counselor/Konsultant ds. Podróży Biznesowych
Carlson Wagonlit eCenter Polska
Rzeszów
praca stacjonarna
2751 dni temu
Carlson Wagonlit Travel (CWT) is a global leader specializing in business travel management and our travel counselors know that teamwork and great results have no boundary. We are proud to have been named the most admired Travel Management Company – and we are even more proud that we achieved it together. Whether we are booking government travel, advising on international security or establishing relationships with global corporations, we work as a family. We support each other. We grow as a team. And to us, that's what makes a world of difference.
We are currently looking for candidates for the following position:
Business Travel Counselor/Konsultant ds. Podróży Biznesowych
Place of work: Rzeszów
We are looking for the Business Travel Counselors, who would like to join our team in Rzeszów.
Main Responsibilities:
Supporting corporate travelers with air, hotel and car reservations (business travel)
Having a thorough understanding of customer's business needs and Travel Policy to make suggestions and assist with itinerary planning,
Providing suitable, smart thinking solutions to problems and assistance by required modifications of travel itinerary,
Finding a solution for a customer in emergency / unexpected situation,
Providing the best available price, advising the most suitable product(s) of preferred vendors,
Communicating and adhering to customer's Travel Policy.
Skills:
Fluent English both spoken and written,
French, German, Italian or Spanish will be an additional asset
Global Reservation System knowledge will be an additional asset,
Excellent soft skills and focus on Traveler’s satisfaction.
We offer:
Stable employment for full time,
Benefits, e.g. private medical insurance, life insurance, lunch card, sport card, IATA card, recognition awards,
Dynamic working environment in a growing and highly qualified team,
Na co dzień w naszym zespole: masz kontakt z klientem przez czat, w języku polskim i /lub angielskim/ ukraińskim, udzielasz informacji o produktach Banku, współpracujesz z innymi jednostkami, dbasz o wewnętrzny przepływ informacji. To stanowisko może być Twoje, jeśli: masz minimum...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Foundeverpodkarpackie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
14 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...