Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Capital Resources Manager

Assay Management Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
892 dni temu

Fundusz Assay prowadzi działalność inwestycyjno-akceleracyjną w obszarze młodych, innowacyjnych przedsiębiorstw, wykorzystując szerokie doświadczenie zbudowane w obszarze doradztwa gospodarczego. Jesteśmy firmą objętą nadzorem KNF. W związku z dynamicznym rozwojem portfela spółek poszukujemy pracownika na stanowisko:

Capital Resources Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich głównych zadań będzie należało nawiązanie oraz utrzymywanie relacji z inwestorami. Praca odbywa się wyłącznie na tzw.” ciepłych leadach”. Szukamy wyłącznie osób, które mają doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania od inwestorów indywidualnych. Zarówno w przypadku inwestorów jak i pracowników, stawiamy na długoterminową współpracę. Jeżeli chcesz współtworzyć razem z nami innowacyjne spółki a przy okazji budować portfel zadowolonych inwestorów to nasza oferta skierowana jest właśnie do Ciebie.

Pracując w naszym zespole, prowadzisz rozmowy wyłącznie z osobami, które przeszły wstępną weryfikację i są potencjalnie zainteresowane ofertą.

 

Wymagania:
  • Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy z potencjalnymi inwestorami (warunek konieczny)
  • Umiejętność samodzielnego przeprowadzania spotkań biznesowych (warunek konieczny)
Mile widziane:
  • Znajomość polskiego rynku finansowego i przepisów na nim obowiązujących
  • Silna motywacja, samodyscyplina i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć dalszego rozwoju zawodowego
  • Nienaganna prezencja
  • Dyspozycyjność
  • Działanie z energią i entuzjazmem
Oferujemy:
  • Możliwość zatrudnienia na umowę o pracę
  • Bardzo wysokie zarobki
  • Szeroki wachlarz produktów inwestycyjnych
  • Aktywny udział w rozwoju firmy
  • Szkolenia oraz stałe wsparcie merytoryczne
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w zespole profesjonalistów, otwartych na współpracę, wymianę wiedzy i doświadczeń
  • Pozytywną atmosferę
  • Dla najlepszych możliwość awansu w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...