Client Due Diligence Specialist

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Rzeszów

5 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Client Due Diligence Specialist
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: 7-17-60283

Dla naszego Klienta - prężnie rozwijającej się firmy z branży usług prawnych, kadrowo-księgowych i podatkowych - wspieramy budowę nowego zespołu dedykowanego do obszaru analizy związanej ze sprawdzeniem wierzytelności potencjalnego Klienta (Client Due Dilligence), pod kątem prawnym.

Szukamy osób, które obejmą stanowisko: Client Due Dilligence Specialist (praca 100% zdalna)

 

Zakres obowiązków:
  • rzetelne identyfikowanie potencjalnego ryzyka współpracy z klientem poprzez sporządzanie analiz w obszarze due dilligence,
  • sprawdzanie, czy klienci spełniają wszystkie wymagania prawne dotyczące adekwatnych obszarów,
  • współpraca z członkami zespołu, udzielając pomocy prawnej związanej z CDD (Client Due Dilligence),
  • analiza dokumentów oraz wyodrębnianie informacji wymaganych do przygotowania raportów odnośnie potencjalnego ryzyka klienta,
  • aktualizowanie i utrzymywanie baz danych, aby zapewnić odpowiednio sprawny przepływ informacji niezbędny do prawidłowej współpracy z urzędami, sądem i innymi instytucjami.
Wymagania:
  • preferowane wykształcenie prawnicze (otwartość na naukę i wykorzystanie wiedzy prawniczej w celu analizy CDD),
  • doświadczenie w pracy w obszarze CDD (warunek konieczny),
  • biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • znajomość innych języków obcych - mile widziana,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.
Informacje dodatkowe:
  • 100% praca zdalna,
  • elastyczny grafik pracy,
  • możliwość zdobycia i rozwijania cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym zespole,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, dofinansowanie do biletów na wydarzenia kulturalne, prywatna opieka medyczna, wewnętrzna platforma szkoleniowa).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Sp. z o.o.