Contact Centre Specialist

Eventory Polska Sp. z o.o.

Kraków

39 dni temu

Jesteśmy firmą, której misją jest zrewolucjonizowanie branży eventowo – marketingowej. Dostarczamy kompleksowy ekosystem narzędzi pozwalający na szybsze, tańsze i bardziej efektywne realizowanie celów biznesowych poprzez event marketing i dostarczanie uczestnikom najlepszych wrażeń z wydarzenia. Zmieniamy sposób, w jaki ludzie i firmy ustalają, osiągają i mierzą swoje cele, tak aby każde wydarzenie było inwestycją zwrotną.
Lubisz wyzwania? Chcesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i pracować w szybko rozwijającym się start-upie? Możesz być osobą, której szukamy. Aktualnie rozbudowujemy zespół w biurze w Krakowie. Szukamy osób, które lubią ludzi i z dużą otwartością nawiązują relacje. Nasz team jest silny, bo naprawdę wierzymy w naszą misję.
Brzmi interesująco? Dołącz do nas już dziś!

Contact Centre Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania:
  • komunikatywność, otwartość, energia w działaniu, pomysłowość
  • systematyczne podejście do realizowania obowiązków, dyscyplina czasowa
  • umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną
  • wysoka kultura osobista
  • sprytne poruszanie się w obrębie mediów społecznościowych np. linkedin, Facebook
  • umiejętność docierania do osób decyzyjnych w sieci kontaktów
  • język angielski na poziomie minimum B2
  • znajomość pakietu office
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • mile widziane doświadczenie w tworzeniu kampanii mailingowych
Zakres obowiązków:
  • generowanie leadów
  • cold calling
  • cold mailing
  • ścisła współpraca z działem biznesowym
  • systematyczne raportowanie wyników pracy (rytm dzienny i tygodniowy)
  • dbanie o stanowisko pracy oraz powierzony sprzęt
Oferujemy:
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • stabilne zatrudnienie na 1⁄2 etatu z możliwością przejścia na pełny etat po okresie próbnym,
  • formę zatrudnienia w zależności od Twoich preferencji: umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2B
  • tygodniowy okres wdrożenia (onboarding), pomoc w opanowaniu skryptów i metodologii kontaktów z klientami
  • szkolenia oraz mentoring prowadzony pod okiem doświadczonych pracowników
  • gotową pierwszą bazę kontaktów
Jak aplikować:
  • prześlij CV
  • ZADANIE REKRUTACYJNE: Opisz krok po kroku, jakich narzędzi i metod użyjesz, aby dotrzeć do adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby na stanowisku Event Manager w Forbes
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) klikając w przycisk aplikowania. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).