While our office is in Krakow and Wroclaw, we are offering the option to work remotely from anywhere in Poland! You may be required to relocate and work from the office in Krakow or Wroclaw in the future, advanced notice will be provided. Please note eligibility criteria applies for remote working.
- Competitive Salaries
- MyBenefit (inc. Multisport)
- Quarterly Performance Bonus
- Career & Development Opportunities
- Quarterly Recognition Program
- Product & Upskilling Training
- Private LUX MED Medical Care
- Wellness & Engagement Program
- PZU Life Insurance
- Vibrant, multi-cultural environment
- Provide high quality online customer service via phone, chat and email
- Deliver efficient troubleshooting and query resolution and assist customers with account optimisation
- Upsell additional product features to existing B2B customers
- Ability to research and develop knowledge of customers products and services
- Meet deadlines with a fast paced environment
- Gain an in depth knowledge and understanding of all online advertising services
- Fluency in written and spoken English and Bulgarian
- Excellent communication and negotiation skills and confidence in dealing with customers
- Intermediate I.T. skills with the ability to quickly learn new tools
- Strong analytical and problem solving abilities
- Self-motivation to meet and exceed individual and team targets
Poznaj
MAJOREL POLSKA
Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center? Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.
Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.
Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne. Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.