Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Customer Care Coordinator

BPO International

Warszawa

132 dni temu

Stanowisko:

Customer Care Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa

B.P.O. Poland provides outsourcing services in the field of IT solutions, mass mailing, telephone customer service, business analysis, marketing, advertising as well as specialist financial services.

 

 

Your tasks:
  • Being responsible for end-to-end process of customer support (B2C clients)
  • Coordinate Customer Support Team (5-10 people) operating on local and foreign markets
  • Ensuring incoming enquiries and customer complaints are dealt with in an efficient and effective manner
  • Cooperate closely with internal Sales Department and external multi-language Back Office Department
  • Develop and optimize customer service policies and processes
  • Create standards and being responsible of customer service quality
  • Support in other operation processes (call centre systems solutions, reporting, data management)
Our requirements:
  • 1-3 year experience on a similar position (Team Leader/ Manager of an international team)
  • Fluent English and Polish is a must
  • Knowledge of customer care standards, ticket systems and KPIs
  • Strong leadership skills and ownership attitude
  • Ability to perform under pressure and handle several tasks simultaneously with high quality
  • Flexibility and hands-on approach
We offer:
  • Work in a fast-growing international start-up
  • Attractive salary and benefits package
  • Opportunity for professional development and having real impact on company’s growth
  • Non-corporate atmosphere and cooperation with a young team
  • Office located in a city centre

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (715)
Wałbrzych (65)
Legnica (89)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (276)
Toruń (143)
Lubelskie:
Lublin (260)
Chełm (39)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (811)
Tarnów (84)
Nowy Sącz (80)
Mazowieckie:
Warszawa (2087)
Radom (180)
Płock (98)
Opolskie:
Opole (249)
Nysa (57)
Podkarpackie:
Rzeszów (166)
Przemyśl (47)
Podlaskie:
Białystok (162)
Suwałki (37)
Łomża (28)
Pomorskie:
Gdańsk (560)
Gdynia (290)
Słupsk (85)
Śląskie:
Katowice (675)
Częstochowa (155)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (186)
Elbląg (96)
Ełk (47)
Wielkopolskie:
Poznań (628)
Kalisz (61)
Konin (76)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (365)
Koszalin (111)
Kołobrzeg (45)
Auchan (159)
Tesco (150)
Inditex (32)
Leroy Merlin (125)
Bricoman (7)
STRABAG (20)
ABB (28)
Accenture (83)
Carrefour (147)
PKO BP (317)
PwC (20)
KPMG (37)
Orange (52)
IKEA (42)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl