Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    19 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Groupon Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4029 dni temu

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.

 

Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.

 

W związku z nowym międzynarodowym projektem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Customer Care Team Leader z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem konsultantów mailowych w dziale Obsługi Klienta niemieckojęzycznego.
  • Współpraca z międzynarodowymi zespołem projektowym.
  • Raportowanie wyników i rezultatów podległego zespołu.
  • Wdrażanie inicjatyw mających na celu podniesienie efektywności jakościowej i ilościowej działu Obsługi Klienta.
  • Kreowanie nowych procesów w międzynarodowym środowisku.
  • Prowadzenie spotkań coachingowych i rozwój pracowników działu.
  • Udział w procesach rekrutacji oraz procesie adaptacji nowego pracownika.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie B1).
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale Obsługi Klienta.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
  • Umiejętność pracy z grupą oraz motywowania pracowników do działania.
  • Nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów.
  • Kreatywność oraz umiejętność szukania nowych efektywnych rozwiązań biznesowych.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.
  • Bardzo dobra obsługa programów pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Pełną wyzwań pracę w nowym międzynarodowym projekcie.
  • Samodzielne stanowisko, na którym istnieje realny wpływ  na wyniki biznesowe.
  • Możliwość samodzielnego kreowania rozwiązań obsługi Klienta.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy.
  • Narzędzia niezbędne do realizacji codziennych wyzwań.
  • Dodatkowe benefity pracownicze (kartę sportową, pakiet medyczny, dodatkowe ubezpieczenie).
  • Pracę w centrum Warszawy.


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133 poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    19 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...