Customer Care z językiem niemieckim

Armatis Polska Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista junior / mid
pełny etat / część etatu
praca stacjonarna
rekrutacja online
6 dni temu
Customer Care z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, że wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe. Jesteśmy zawsze otwarci na nowe pomysły, nową energię i osoby. Pomogliśmy milionom pasażerów. Dużo już osiągnęliśmy, ale wiele jeszcze przed Nami. Zostań częścią naszego zespołu!

Twój zakres obowiązków:
  • Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej,
  • Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji,
  • Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych.
Dołączając do Nas otrzymasz:
  • Atrakcyjną, gwarantowaną stawkę godzinową,
  • Pracę w pełnym wymiarze lub niepełnym – dostosujemy się do Twoich możliwości,
  • Dodatki do podstawowego wynagrodzenia oraz realny do uzyskania system premiowy,
  • Wdrożenie w nowe obowiązki - przekażemy Ci naszą wiedzę podczas szkolenia, za które Ci zapłacimy, abyś mógł komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • Elastyczny czas pracy (praca możliwa 7 dni w tygodniu),
  • Wsparcie merytoryczne na każdym etapie,
  • Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowego bonusu.
Od Ciebie oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
  • Znajomości języka polskiego lub języka angielskiego niezbędnej do uczestnictwa w szkoleniu,
  • Bardzo dobrej umiejętności pracy z komputerem,
  • Zaangażowania,
  • Otwartości i komunikatywności.

Wyślij CV i przekonaj się, że pracę da się lubić!

Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Armatis Polska

Jesteśmy firmą outsourcingową zajmującą się szeroko pojętą Obsługą Klientów dla naszych partnerów. Prowadzimy rekrutacje do pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej z językami obcymi m.in.: j.włoskim, j.niemieckim, j.angielskim, j.francuskim, j.hiszpańskim, j.portugalskim, j.ukraińskim.
 
Armatis to przede wszystkim ludzie.
 
Jeżeli szukasz swojej pierwszej pracy, pozwolimy Ci na osiągnięcie niezależności oraz zyskanie cennego doświadczenia w profesjonalnym zespole Specjalistów działających w obszarze Customer Care. Możesz zdobyć doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności, które mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Możesz poznać nowych przyjaciół. Dołącz do nas!
 
Jeżeli jesteś studentem i … nie chcesz poświęcać/ zaniedbywać nauki lub życia towarzyskiego, jednakże chciałbyś pracować, damy Ci szansę na pogodzenie Twoich zajęć z pracą. Możesz zarabiać pieniądze, studiować, cieszyć się z pracy, poznać nowych ludzi i zdobyć doświadczenie. Pierwszy krok zależy od Ciebie.
 
Jeżeli już posiadasz doświadczenie zawodowe – praca w szybko rozwijającej się firmie jak nasza zapewni Ci szansę szybszego rozwoju kariery. Z radością awansujemy nasz personel. Chcemy Cię poznać
 
Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu – chcesz zmienić branżę lub zawód lub też pragniesz powrócić do pracy po długiej przerwie, rozpoczęcie pracy w Armatis Polska jest łatwiejsze niż myślisz. Przywiązujemy dużą uwagę do rozwoju i szkolenia.
 
Czekamy na Ciebie! Do zobaczenia
 
Co oferujemy?
- przyjazne środowisko pracy
- szkolenia wdrażające
- możliwość dopasowania godzin pracy do Twoich innych obowiązków – elastyczne godziny, które możesz realizować również popołudniami czy w weekendy
- gwarantowaną stawkę godzinową + system premiowy uzależniony od wyników
- codzienny kontakt z żywym językiem obcym, czyli szalenie rozwijające doświadczanie!
- poznasz specyfikę różnych branż
- benefity pozapłacowe, m.in. kartę Multisport czy Ubezpieczenie na życie
 
Poznaj naszą ofertę!

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    10 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    10 godz.
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Monday Development SA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Banking Customer Support

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    15 godz.
    Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.