Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą – Prawo budowlane, analizowanie i opiniowanie dokumentacji projektowej, harmonogramów robót oraz problemów związanych z realizowanymi robotami, bieżące nadzorowanie postępu robót w celu ich...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
Dla naszego klienta, międzynarodowego lidera branży dóbr konsumenckich, poszukujemy Specjalisty ds. logistyki w Dziale Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Zarządzanie zamówieniami w systemie SAP.
Współpracę z operatorami logistycznymi.
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta oraz optymalizacja kosztów logistycznych.
Zarządzanie procesem zwrotów od klientów.
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami (telefon, e-mail).
Nasz Klient Zapewnia:
Dynamiczne środowisko pracy pełne wyzwań.
Umowę o pracę oraz bardzo atrakcyjny pakiet benefitów.
Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny.
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Umiejętność rozwiązywania problemów.
Umiejętność pracy w zespole oraz środowisku wymagającym elastyczności i szybkich reakcji.
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą – Prawo budowlane, analizowanie i opiniowanie dokumentacji projektowej, harmonogramów robót oraz problemów związanych z realizowanymi robotami, bieżące nadzorowanie postępu robót w celu ich...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...