specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Na co dzień w naszym zespole:współpracujesz ze spółkami Grupy Kapitałowej Banku m.in. poprzez: pozyskiwanie i analizę informacji, opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych, formułowanie rekomendacji, identyfikację i ocenę ryzyka braku zgodności,projektujesz przepisy wewnętrzne...
Twój zakres obowiązków opracowywanie analiz i raportów w zakresie wyników sprzedażowych oraz przygotowywanie prezentacji wynikowych; współpraca z menedżerami i doradcami oraz ich aktywne wspieranie w realizacji planów sprzedażowych, a także wsparcie merytoryczne; udział w projektach...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Portal Praca.plWarszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
praca hybrydowa
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Wsparcie działu handlowego w obsłudze klienta oraz przygotowywanie ofert; Potwierdzanie dostępności towarów.
ZADANIA: kompleksowa obsługa Klientów struktury sieciowej poprzez nadzorowanie realizacji usług; obsługa dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych związanych z obsługą Klientów sieciowych; aktywny udział w projektach i procesach związanych z obsługą Klientów sieciowych; finalizowanie...
Polimport sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku polskim od 2008 roku. Łączy odwieczne tradycje handlowe z nowoczesnymi metodami pracy i zarządzania. Firma prowadzi działalność o profilu handlowym z wieloma specjalizacjami. Pracownikami firmy są wykwalifikowani specjaliści prezentujący wysoką kulturę osobistą i handlową doskonale rozumiejący mechanizmy rynkowe. Działalność podlega ciągłemu doskonaleniu, rozwojowi i ekspansji na nowych rynkach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Polimport jest firmą handlową działającą w wielu sektorach. Do podstawowych obszarów działalności zaliczamy:
rolnictwo,
przemysł spożywczy,
przemysł chemiczny,
tekstylia,
nawozy.
Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał. Stale dbamy o podnoszenie kwalifikacji kadr. Kompetencja, skuteczność oraz pomysłowość działania - to cechy, które cenimy najbardziej. Właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Customer service manager / sekretariat
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wprowadzanie informacji / zamówień do systemu handlowo-księgowego.
Pilnowanie korespondencji od klientów.
Sprawdzanie dokumentacji handlowej.
Przygotowywanie umów handlowych.
Pilnowanie kondycji finansowej i należności kontrahentów.
Organizowanie spotkań.
Odsyłanie poczty i kontrolowanie wejścia i wyjścia przesyłek pismem i dokumentacji do kontrahentów.
Nadzór i kontrola rozporządzeń związanych z operacją handlową.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, rosyjskiego.
Bardzo dobra organizacja pracy.
Wyższe wykształcenie.
Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z pakietem programów MS Office.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Na co dzień w naszym zespole:współpracujesz ze spółkami Grupy Kapitałowej Banku m.in. poprzez: pozyskiwanie i analizę informacji, opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych, formułowanie rekomendacji, identyfikację i ocenę ryzyka braku zgodności,projektujesz przepisy wewnętrzne...
Twój zakres obowiązków opracowywanie analiz i raportów w zakresie wyników sprzedażowych oraz przygotowywanie prezentacji wynikowych; współpraca z menedżerami i doradcami oraz ich aktywne wspieranie w realizacji planów sprzedażowych, a także wsparcie merytoryczne; udział w projektach...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Portal Praca.plWarszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
praca hybrydowa
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Wsparcie działu handlowego w obsłudze klienta oraz przygotowywanie ofert; Potwierdzanie dostępności towarów.
ZADANIA: kompleksowa obsługa Klientów struktury sieciowej poprzez nadzorowanie realizacji usług; obsługa dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych związanych z obsługą Klientów sieciowych; aktywny udział w projektach i procesach związanych z obsługą Klientów sieciowych; finalizowanie...