Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Customer Service Specialist
Allegro
Poznań
21 dni temu
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Poznań
  • Pełny etat
Opis stanowiska

 

Na czym polegać będzie Twoja praca?
  • Będziesz odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta zarówno w języku polskim i angielskim w 5 kanałach kontaktu: mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp
  • Zbudujesz pozytywną relację z Klientem
  • Wesprzesz Klienta na różnych etapach korzystania z serwisu Allegro
  • Aktywnie weźmiesz udział w tworzeniu procedur usprawniających pracę oraz kontakt z Klientem
  • Będziesz współpracować z innymi działami serwisu
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
  • Wspieramy Klienta na każdym etapie jego podróży (Customer journey)
  • Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie
  • Współpracując z działem IT angażujemy się w tworzenie funkcjonalności dla naszych Klientów
  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów Klientów dziennie
  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 200 tys. małych, średnich i dużych polskich firm handlowych
  • Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro
Ze swojej strony oferujemy:
  • Sprawdź sam/a, a oprócz tego m.in: 
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp
Ofertę kierujemy do osób, które:
  • Posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: mail, telefon, czat, WhatsApp, Messenger 
  • Mają doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych
  • Są elastyczne, gotowe do pracy w systemie równoważnym (również godziny nocne, weekendy oraz święta)
  • Doskonale znają język polski w mowie i piśmie
  • Dobrze znają język angielski i nie mają oporów, aby używać go w kontakcie z Klientami
  • Bardzo dobrze znają platformę Allegro
  • Potrafią analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie
  • Posiadają ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne i lubią kontakt z Klientem
  • Są osobami otwartymi i pełnymi energii, a satysfakcja Klienta jest dla nich najważniejsza

Poznaj

Allegro.pl sp. z o.o.

Allegro powstało w 1999 roku w Poznaniu. Dziś mamy biura także w Warszawie, Toruniu, Krakowie i Wrocławiu. Początkowo firma tworzona przez kilka osób znajdowała się w piwnicy hurtowni komputerowej, a pierwsza wersja serwisu mieściła się na jednej dyskietce. To były czasy, kiedy rynek e-commerce w Polsce dopiero raczkował, a Allegro odegrało jedną z głównych ról w jego rozwoju. Od tamtej pory przeszliśmy ogromną metamorfozę: z serwisu aukcyjnego dla hobbystów do najpopularniejszego miejsca internetowych zakupów. Obecnie  jesteśmy jedną z największych firm handlowych w Polsce i Europie oraz znajdujemy się na liście TOP 10 największych firm e-commerce na świecie!


Na Allegro sprzedaż prowadzi ponad 140 tysięcy firm - to nie tylko największe światowe marki, ale w większości małe i średnie polskie firmy handlowe. W serwisie założono dotychczas 21 milionów kont, a nasi klienci codziennie kupują na platformie ponad milion produktów!  Przeszło 90% z nich stanowią rzeczy nowe, sprzedawane po ustalonej cenie, z gwarancją, a ostatnio również z ubezpieczeniem. Allegro oferuje również nowoczesne usługi finansowe online, takie jak raty 0% oraz leasing. Dzięki temu przyczyniamy się do ciągłego polepszania standardów na rynku e-commerce: dbając o prawa konsumentów, a jednocześnie wspierając rozwój przedsiębiorczości.


Nie osiągnęlibyśmy tego sukcesu bez naszych pracowników! Aktualnie zatrudniamy ponad 2000 osób, z czego niemal połowa to najwyższej klasy specjaliści w obszarze technologii!


Dlaczego #dobrzetubyć? Skala naszego działania to nie tylko imponujące statystyki sprzedaży. To również wyzwania technologiczne i biznesowe, które sprawiają, że Allegro jest unikalnym miejscem do zdobywania zawodowych doświadczeń i rozwijania umiejętności. Praca w Allegro to możliwości rozwoju dzięki ciekawym projektom na dużą skalę. To najnowsze technologie i poczucie wpływu na zmianę polskiego e-commerce oraz praca z niesamowitymi ludźmi, którzy dzięki swojej wiedzy potrafią inspirować innych. 


Każdego dnia zmieniamy życie milionów osób kupujących online. Znacie lepszą motywację do pracy? :)

Podobne oferty