Customer Service Team Leader - SSC/BPO

Grafton Recruitment

Poznań

41 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Customer Service Team Leader - SSC/BPO
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 4-6-57969

Naszym klientem jest prestiżowa organizacja z branży SSC/BPO, która poszukuje Kandydatów na stanowisko Customer Service Team Leader - SSC/BPO

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie kilku osobowym zespołem
  • Wspieranie inicjatyw związanych z ciągłym udoskonalaniem Zespołu
  • Codzienne nadzorowanie procesu, aktywne wsparcie operacyjne w przypadku kluczowych klientów
  • Wsparcie merytoryczne dla zespołu oraz zapewnienie poprawności oraz terminowości realizowanych przez zespół zadań
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem wewnętrznym
  • Generowanie cyklicznych raportów
Wymagania:
  • Biegła znajomość jęz. angielskiego
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum kilki osobowym (warunek konieczny)
  • Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows – Word, Excel)
  • Znajomość systemu SAP
Informacje dodatkowe:
  • Liczne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
  • Umowa o pracę
  • Karnet fitness
  • Opieka medyczna
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta