Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    16 godz.
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    11 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Kierownik ds. Obsługi Klienta Wrocław
Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

Accenture Sp. z o. o.
Wrocław
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
483 dni temu
Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)
Wrocław
Nr ref.: R00224699
Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 738,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners, and communities. Visit us at www.accenture.com. 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting, procurement and supply chain, and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics, and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance. 
 
Scale Advisor (Architect) – Teams Phone POD
 
Do you love working with customers to achieve their business outcomes? Would you like to build expertise around Teams Platform? With the aid of best-in-class sales processes, techniques, and technologies, you will be empowered to shape customer relationships for a strategic set of Microsoft's customers in the new era of Microsoft Teams. These customers are adopting industry-leading products and services for their businesses, education systems or governments. You will serve as the central point of contact for the customer across engagements helping to drive Microsoft Teams Platform consumption through developing and managing partner and customer relationships.

Scope of this role: Driving Phone enabled usage (“PEU”) for Teams Phone within M365 E5 or standalone licenses. Support PEU growth with Microsoft against a set of target accounts.  Additionally, will engage selected Microsoft Operators and Systems Integrators to identify Phone opportunities and help remove blockers.
Key Responsibilities:
  • Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU)   
  • Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs  
  • Partner inbound/outbound lead sharing  
  • Cosell with select operators & Sis  
  • Identify opportunities for Unified Agreement expansion to support MW workloads  
  • Work with key account team members (ATU, STU, CSAM, CSA, and Partner to understand current account status  
  • Lead solution discovery to capture customer need & value (ie. Workshop)  
  • Identify compelling moments, illustrate technology, and confirm customer intent. 
  • Identify business objectives, sponsors, and establish regular ROB cadence with account teams, customer, & deployment partner 
  • Understand technical environment; Orchestrate across Microsoft and Partner resources to build technical case and mitigate technical blockers   
  • Identify deployment needs (POC/Pilot) & resources (FT, Unified, Partner), create deployment plan w/ Microsoft and Partner, and secure investment (Partner, Unified, ECIF, etc.)  
  • CRM Hygiene
  • Provide weekly insights and measured feedback regarding the Voice of the customer to allow this motion can be expanded and have the desired impact 
Qualifications
Professional:
  • 2-6+ years sales or customer success experience with technical pre and post sales and technical consulting architecture experience
  • Accredited with MS-900 Certification. Preferred Accredited MS-700
  • Level 250 technical proficiency
  • In-depth technical expertise and ability to synthetize its complexity to audiences of different levels
  • Teams Phone knowledge
  • Ability to collaborate across key account team members (AE, CSA, Scale CSM/Architect, PDM, Partner)
  • Foresees and addresses potential technical blockers of consumption
  • General understanding of Teams Platform capabilities
  • Track record of building deep technical relationships with senior IT experts in large or highly strategic accounts
  • Executive Level presentation skills. Strong interpersonal skills, excellent oral, written, and verbal communications skills. Ability to successfully communicate with contacts via the phone, email, and video
  • Desire to work in a cooperative environment where one’s growth potential is supported by one’s abilities and attitude.
  • Achievement and success-driven personality motivated by performance rewards for exceeding annual sales goals through strategic sales leadership and strong cross-business collaboration.
  • Solid time management skills and ability to work independently or under supervision with a high level of integrity
  • Understanding MS and Partner Ecosystems
  • Fluent English and German
Technical:
  • Advanced knowledge of the IT industry, with the capacity to learn and retain knowledge about individual products and business solutions quickly and accurately
  • Broad knowledge of consultative/complex technical sales, deployment projects, architecture, design, and implementation
  • Demonstrated knowledge of identity, authentication, security, privacy, and compliance for cloud and hybrid solutions
  • Deep domain expertise in cloud infrastructure solutions (i.e. Windows and Linux IaaS, SAP, BCDR, Security, Management, Storage, Networking, OSS, containers and Infra as code technologies)
  • Experience using Microsoft Office Suite applications, Dynamics CRM or other CRM experience is a bonus
  • Passion for cloud technologies and changing the world
Education:
  • Preferred: Bachelor’s degree in business, Computer Science, or Information Technology, Engineering, or experience in related field
What can we offer: 
  • Hybrid and flexible working mode
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients 
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace 
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings 
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life 
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water, and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives 
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to My Benefit platform, bonuses for referring new employees
Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 738,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners, and communities. Visit us at www.accenture.com. 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting, procurement and supply chain, and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics, and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance. 
 
Scale Advisor (Architect) – Teams Phone POD
 
Do you love working with customers to achieve their business outcomes? Would you like to build expertise around Teams Platform? With the aid of best-in-class sales processes, techniques, and technologies, you will be empowered to shape customer relationships for a strategic set of Microsoft's customers in the new era of Microsoft Teams. These customers are adopting industry-leading products and services for their businesses, education systems or governments. You will serve as the central point of contact for the customer across engagements helping to drive Microsoft Teams Platform consumption through developing and managing partner and customer relationships.

Scope of this role: Driving Phone enabled usage (“PEU”) for Teams Phone within M365 E5 or standalone licenses. Support PEU growth with Microsoft against a set of target accounts.  Additionally, will engage selected Microsoft Operators and Systems Integrators to identify Phone opportunities and help remove blockers.
Key Responsibilities:
  • Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU)   
  • Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs  
  • Partner inbound/outbound lead sharing  
  • Cosell with select operators & Sis  
  • Identify opportunities for Unified Agreement expansion to support MW workloads  
  • Work with key account team members (ATU, STU, CSAM, CSA, and Partner to understand current account status  
  • Lead solution discovery to capture customer need & value (ie. Workshop)  
  • Identify compelling moments, illustrate technology, and confirm customer intent. 
  • Identify business objectives, sponsors, and establish regular ROB cadence with account teams, customer, & deployment partner 
  • Understand technical environment; Orchestrate across Microsoft and Partner resources to build technical case and mitigate technical blockers   
  • Identify deployment needs (POC/Pilot) & resources (FT, Unified, Partner), create deployment plan w/ Microsoft and Partner, and secure investment (Partner, Unified, ECIF, etc.)  
  • CRM Hygiene
  • Provide weekly insights and measured feedback regarding the Voice of the customer to allow this motion can be expanded and have the desired impact 
Qualifications
Professional:
  • 2-6+ years sales or customer success experience with technical pre and post sales and technical consulting architecture experience
  • Accredited with MS-900 Certification. Preferred Accredited MS-700
  • Level 250 technical proficiency
  • In-depth technical expertise and ability to synthetize its complexity to audiences of different levels
  • Teams Phone knowledge
  • Ability to collaborate across key account team members (AE, CSA, Scale CSM/Architect, PDM, Partner)
  • Foresees and addresses potential technical blockers of consumption
  • General understanding of Teams Platform capabilities
  • Track record of building deep technical relationships with senior IT experts in large or highly strategic accounts
  • Executive Level presentation skills. Strong interpersonal skills, excellent oral, written, and verbal communications skills. Ability to successfully communicate with contacts via the phone, email, and video
  • Desire to work in a cooperative environment where one’s growth potential is supported by one’s abilities and attitude.
  • Achievement and success-driven personality motivated by performance rewards for exceeding annual sales goals through strategic sales leadership and strong cross-business collaboration.
  • Solid time management skills and ability to work independently or under supervision with a high level of integrity
  • Understanding MS and Partner Ecosystems
  • Fluent English and German
Technical:
  • Advanced knowledge of the IT industry, with the capacity to learn and retain knowledge about individual products and business solutions quickly and accurately
  • Broad knowledge of consultative/complex technical sales, deployment projects, architecture, design, and implementation
  • Demonstrated knowledge of identity, authentication, security, privacy, and compliance for cloud and hybrid solutions
  • Deep domain expertise in cloud infrastructure solutions (i.e. Windows and Linux IaaS, SAP, BCDR, Security, Management, Storage, Networking, OSS, containers and Infra as code technologies)
  • Experience using Microsoft Office Suite applications, Dynamics CRM or other CRM experience is a bonus
  • Passion for cloud technologies and changing the world
Education:
  • Preferred: Bachelor’s degree in business, Computer Science, or Information Technology, Engineering, or experience in related field
What can we offer: 
  • Hybrid and flexible working mode
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients 
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace 
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings 
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life 
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water, and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives 
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to My Benefit platform, bonuses for referring new employees
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    16 godz.
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    11 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...