Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Success Manager

MAOBI Group Profil firmy sprawdzona firma
Warszawa
9 000 - 20 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna / hybrydowa
360 dni temu
Customer Success Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie przy umowie o pracę: 
  • bez prowizji: 9000 - 12.500
  • z prowizją: 15000 - 18500
Wynagrodzenie na umowie B2B:
  • bez prowizji: 10000 - 14500
  • z prowizją: 16000 - 20500
Zakres obowiązków:
  • Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie skrojonych na miarę rozwiązań (farming).
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
  • Koordynowanie pracy podległego 2 osobowego zespołu w celu skutecznego zaspokojenia potrzeb klienta.
  • Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi (proces dostarczenia kandydatów) w porozumieniu z Działem Rekrutacji.
  • Raportowanie i analiza wyników działania.
  • Monitorowanie trendów rynkowych i dostosowywanie strategii sprzedaży.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2) – warunek konieczny.
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Zorientowanie na cel i zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność zarządzania zespołem.
  • Duch przedsiębiorczości i umiejętności sprzedażowe.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
To oferujemy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (decyzje pozostawiamy kandydatom).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Samochód służbowy.
  • Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.
  • Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną Medicover z pakietem stomatologicznym.
  • Karta lunchowa Edenred.
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy.
  • Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
  • Pełne wdrożenie i potrzebne wsparcie, zarówno na początku jak i w trakcie współpracy (miesięczny onboarding).
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczynamy pracę między 8 a 9, kończymy między 16 a 17.
  • Spotkania integracyjne.
  • Program rekomendacji pracowników.
  • I wiele innych.
 

Poznaj

MAOBI Group

MAOBI Group Sp. z o.o
Lokalizacja główna (centrala)
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45b
02-146 Warszawa


MAOBI Group Sp. z o.o. specjalizuje się w rekrutacji pracowników, outsourcingu i leasingu pracowniczym. Rekrutujemy pracowników w Polsce, Czechach i Rumunii, oferując im zatrudnienie w Niemczech i Rumunii. Budujemy struktury i wspieramy codzienne działania związane z obsługą personalną naszych Klientów.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie aplikacji CHĘĆ ROZWOJU
Krok ocena CV CV
Krok spotkanie ROZMOWY
Krok test ASSESMENT CENTER
Krok zatrudnienie Informacja zwrotna!

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...