Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla
klientów w Polsce i za granicą.
Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością – zapraszamy do nas!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Zadaniem naszego zespołu Customer Success jest bieżąca obsługa, wsparcie i edukacja klienta w branży SEO/SEM.
- elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę (od 4 000 zł do 6 000 zł brutto); B2B (od 5 000 zł do 8 000 zł netto), w zależności od doświadczenia i umiejętności,
- pracę w dziale Customer Success z proklienckim podejściem obsługi,
- wprowadzenie do pracy poprzez indywidualne podejście i ukierunkowane szkolenia,
- transparentność w komunikacji i precyzja w określaniu zadań i celów.
- możliwości realnego rozwoju,
- pracę z nowoczesnymi narzędziami do obsługi klienta oraz SEO/SEM.
- samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizowania własnych pomysłów - cenimy inicjatywy i proaktywność,
- prywatną opiekę medyczną,
- biuro przyjazne psom,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą,
- zdobyłeś już pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta B2B. Wiedza z branży Digital Marketingu (głównie SEO) będzie dodatkowym atutem,
- czujesz, że wysoka kultura osobista jest cechą, która Cię wyróżnia,
- chętnie się komunikujesz i wchodzisz w interakcje, budując długofalowe relacje z klientem,
- masz duże pokłady zaciekawienia marketingiem internetowym i chcesz się w tym kierunku rozwijać,
- z uwagą podchodzisz do zgłoszeń klientów i sprawnie znajdujesz najlepsze rozwiązania,
- lubisz dzielić się wiedzą i zachęcać do nowych rozwiązań. Chcemy, by klient po każdym kontakcie z naszym Customer Success czuł, że jego opiekun wspiera szanse rozwoju jego biznesu online,
- chcesz być częścią dużego, międzynarodowego projektu.
- znasz środowisko narzędzi Google (Google Sheets, Google Docs, Prezentacje Google),
- posiadasz podstawową znajomość lub miałeś do czynienia z narzędziami: Google Analytics, Google Search Console, Senuto, Semstorm, Majestic SEO, Ahrefs, Keywordtool (jeżeli nie, to i tak z przyjemnością Cię w nie wdrożymy),
- praktyczne wsparcie klienta od momentu rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania, mając na uwadze jego oczekiwania, potrzeby, ale także w postaci własnych inicjatyw,
- utrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z klientami poprzez precyzyjne odpowiadanie na pytania, przekazywanie informacji dotyczącej bieżącej realizacji usługi i wskazówek do osiągania jeszcze lepszych efektów,
- analizowanie wyników i proponowanie dopasowanych rozwiązań oraz rozszerzenia współpracy,
- wpływanie na zadowolenie klientów, poprzez dotrzymywanie terminów i ustaleń, dzielenie się wiedzą ekspercką, swoją postawą wywołując uśmiech na twarzy klientów.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
Poznaj
Grupa iCEA
Dlaczego my? / Kim jesteśmy
Grupa iCEA to jeden z liderów polskiej branży SEO i SEM. W ciągu ponad 14 lat obecności
na rynku wyspecjalizowaliśmy się w pozycjonowaniu klientów z segmentu e-commerce,
stając się ekspertami w poprawie widoczności sklepów internetowych. Stawiamy na
skuteczne działania, dzięki którym współpracujące z nami marki są w stanie dotrzeć do
nowych klientów, a w efekcie - podnieść swoją sprzedaż. Naszych klientów wspieramy
również w ekspansji na rynki zagraniczne.
Tym, co wyróżnia nas na tle konkurencji, jest pełna transparentność w relacjach z klientem,
nieustanne dążenie do perfekcji oraz nastawienie na ciągły rozwój. Warto podkreślić, że
Grupa iCEA jest pierwszą agencją SEO360 w Polsce. Naszym znakiem rozpoznawczym
stało się holistyczne spojrzenie na potrzeby biznesu online oraz kompleksowe podejście do
usług pozycjonowania. Jesteśmy bowiem przekonani, że klucz do sukcesu w dzisiejszym
handlu elektronicznym stanowi ścisła integracja widoczności w wyszukiwarce z pozostałymi
czynnikami budowania ruchu organicznego.
Zatrudnienie w naszej firmie oznacza możliwość pracy przy wysokobudżetowych umowach.
Na co dzień współpracujemy z największymi polskimi markami, a z naszych usług
skorzystały m.in. PZU, Orange, Bielenda czy KKS LECH. Najlepszym dowodem
zadowolenia klientów z poziomu świadczonych przez nas usług jest rekordowo niski
wskaźnik churn rate (zaledwie 3% w 2020 roku).