Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Zarządzanie platformą Pardot: konfiguracja kampanii, segmentacja baz, integracja źródeł leadów.
- Tworzenie i rozwój procesów marketing automation (nurturing, ścieżki komunikacji, testy A/B).
- Definiowanie i utrzymanie lead scoringu oraz wsparcie kwalifikacji leadów do poziomu „hot”.
- Przekazywanie leadów do Salesforce (SFDC) i monitorowanie ich konwersji w lejku sprzedażowym.
- Współpraca z zespołami technologicznymi przy integracjach i usprawnieniach procesów.
- Analiza efektywności kampanii, rekomendowanie optymalizacji oraz raportowanie wyników i KPI.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Min. 2 lata doświadczenia w marketing automation / CRM / digital marketingu.
- Praktyczna znajomość Pardot lub innych narzędzi MA (HubSpot, Marketo).
- Znajomość Salesforce CRM – mile widziana.
- Umiejętność analizy danych i raportowania wyników.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Proaktywność oraz umiejętność pracy projektowej i międzydziałowej.
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.