Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
Zobacz więcej ofert pracy

Dispute Management Team Manager

Capgemini Service
Kraków
menedżer
praca stacjonarna
914 dni temu
Dispute Management Team Manager

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                              

What do you need to start?

  • Proven experience as Team Manager
  • Strong people management skills (at least 2 years of experience)
  • Experience and knowledge about process improvement methodologies  
  • Being Subject Matter Expert for Disputes and associated processes
  • Fluent English   

 

What duties will help you grow?


In this role you will ensure all Service Level Agreements are adhered to and provide the client with a high-quality service and drive continuous improvements. You will promote teamwork, provide employees with coaching and feedback for a small/medium size team. You will network with other functions.
  • Manages the Dispute and Deduction Process Department
  • Drive performance improvement by applying best in practice standards and innovative process improvement methodologies
  • Apply complex analytical models and problem solving techniques and methodologies to the specific context
  • Be aware of the business context for the analyzed data, can draw insights and makes relevant recommendations to deliver valuable outcomes to the client
  • Understand the business, its’s volatilities and the impact on organizational finances and    services. Implements and advises on measures to mitigate these.
  • Manage effective usage of resources in the service delivery
  • Manage delivery utilizing KPI measures

 

What have we prepared for you?


Personal and professional development:
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding
  • NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more. 

Our famous atmosphere:
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world – changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and… simply like each other! 

A lot of benefits:
  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms.
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more).
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.

 

Who are we?


Being one of us means stability of employment and constant development among other great people. We want to share with you our experience and exchange it for yours in a mutual partnership.
Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation.
Do you want to get to know us better? Watch a short video: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c
Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...