Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Disputes Team Leader
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-11-38732/PC
Dla naszego Klienta, dużej prestiżowej i międzynarodowej firmy konsultingowej, szukamy osób na stanowisko:
Disputes Team Leader
Miejsce pracy: Warszawa
Kluczowe obowiązki:
Disputes Team Leader
Miejsce pracy: Warszawa
Kluczowe obowiązki:
- Zarządzanie zespołem, aby sprawnie dostarczali profesjonalną obsługę klienta, oraz wspieranie ich w rozwoju zawodowym
- Koordynowanie analiz i przygotowań danych i raportów dla klientów
- Odpowiedzialność za tworzenie i dostarczanie raportów funkcjonalnych i operacyjnych do kadry zarządzającej
- Stworzenie spójnych metod analizowania i raportowania danych
- Zapewnienie procesu doskonalenia wytycznych / zmian do oceny przez kierownictwo
- Zarządzanie działaniami na rzecz rozwoju kariery dla członków zespołu, w tym zarządzania wydajnością, feedbacków, szkoleń itd.
Requirements:
Wymagania:
- Min. 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami w środowisku SSC / BPO
- Umiejętność kreatywnej i analitycznej pracy w środowisku rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w braniu udziału w procesach OTC
- Doświadczenie w organizacjach międzynarodowych
- Wyższe wykształcenie w dziedzinie Rachunkowości / Zarządzania / Ekonomii
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)- warunek konieczny
- Umiejętność wprowadzania istotnych zmian, podczas rozwoju zespołów
- Biegła znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomość SAP
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
Benefits:
Oferujemy:
- Praca pełna wyzwań w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku
- Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia, umiejętności analitycznych i poznanie zaawansowanych technologii
- dynamiczne i międzynarodowe środowisko pracy
- Różne dodatkowe korzyści:
- Udział w szkoleniach wewnętrznych
- Karta Multisport,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Atrakcyjny system bonusowy
- Szkolenia w ramach lokalnych i regionalnych struktur organizacji
- Kursy językowe oraz wiele innych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".