Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Bemowo    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami; Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów; Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów; Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie...
  • Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami; współpraca z innymi działami sklepu,...
  • Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ursus, Aleje Jerozolimskie 244    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami; współpraca z innymi działami sklepu,...
  • Specjalista ds. obsługi reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie. Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych. Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Koordynacja działań z innymi jednostkami w...
  • Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

    Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za kompletność, poprawność...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych, kontakt i...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie terminowości i obiegu dokumentacji...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Teresin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji; Informowanie klientów o postępach w procesie rozpatrywania reklamacji; Wyjaśnianie niezgodności i prowadzenie korespondencji z odbiorcami; Rozliczanie...
  • Specjalista ds. obsługi reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin, ul. Lazurowa 2    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
13 dni temu
Dołącz do ekipy jako
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
  • wykazujesz się otwartością i życzliwością
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać
  • potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
  • jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta
  • masz doświadczenie w związane z obsługą kasy, przepływem środków finansowych i dokumentami fiskalnymi
  • jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 21:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
  • prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami
  • współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązywania zagadnień związanych ze zwrotami i reklamacjami
  • budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premia kwartalna
  • udział w wynikach i Akcjonariat
  • fundusz mieszkaniowy
  • dofinansowanie do termomodernizacji
  • ubezpieczenie grupowe
  • Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
  • prywatna opieka medyczna
  • goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
  • kafeteria benefitów MyBenefit
  • rabat na zakupy
  • telefon służbowy
  • autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl
 

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.

Podobne oferty

  • Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Bemowo    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami; Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów; Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów; Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie...
  • Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami; współpraca z innymi działami sklepu,...
  • Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ursus, Aleje Jerozolimskie 244    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami; współpraca z innymi działami sklepu,...
  • Specjalista ds. obsługi reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie. Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych. Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Koordynacja działań z innymi jednostkami w...
  • Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

    Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za kompletność, poprawność...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych, kontakt i...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie terminowości i obiegu dokumentacji...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Teresin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji; Informowanie klientów o postępach w procesie rozpatrywania reklamacji; Wyjaśnianie niezgodności i prowadzenie korespondencji z odbiorcami; Rozliczanie...
  • Specjalista ds. obsługi reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin, ul. Lazurowa 2    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...