INDEPRO jest firmą zajmującą się profesjonalną i kompleksową obsługą transakcji na rynku nieruchomości. Jesteśmy jedną z największych firm w regionie. Wyróżnia nas szeroka oferta, nowoczesna forma świadczenia usług oraz tysiące zadowolonych klientów. Nasz zespół to kompetentni specjaliści realizujący obsługę na najwyższym poziomie.
W związku z dynamicznym rozwojem i uruchomieniem kolejnego działu sprzedaży, pilnie poszukujemy kandydatów posiadających doświadczenie w branży nieruchomości, jak również osób planujących rozpoczęcie pracy na stanowisku:
- Interesuje Cię tematyka nieruchomości, dążysz do ciągłego rozwoju oraz chętnie zdobywasz nową wiedzę,
- Chcesz osiągnąć sukces w prestiżowym i opłacalnym zawodzie,
- Łatwo nawiązujesz kontakt bezpośredni i telefoniczny,
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- Masz pozytywną osobowość, potrafisz dbać o dobre relacje z innymi,
- Cechuje Cię zaangażowanie, entuzjazm oraz wytrwałość w dążeniu do celu, a przy tym umiesz planować i elastycznie organizować swoją pracę,
z nami osiągniesz wyniki na miarę Twoich możliwości.
- Realizacja transakcji sprzedaży/wynajmu nieruchomości
- Pozyskiwanie ofert nieruchomości
- Rozpoznawanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem/najmem nieruchomości i prezentacja nieruchomości
- Przygotowanie, organizacja oraz obsługa administracyjna transakcji (kompletowanie dokumentacji, kontrola stanu prawnego)
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi oraz rozwijanie profesjonalnego wizerunku marki INDEPRO
- Dużą samodzielność i swobodę w planowaniu i organizacji pracy
- Komfortowo wyposażone stanowisko pracy oraz profesjonalne narzędzia
- Pełne pokrycie kosztów dalszego rozwoju zawodowego w ramach kierunkowych studiów podyplomowych oraz praktyk, niezbędnych do uzyskania licencji zawodowej
- Pracę w systemie zadaniowym, ukierunkowanym na realizację celów
- Bezpłatne szkolenia przygotowujące i wdrażające do pracy, prowadzone przez doświadczoną kadrę menadżerską
- Pracę w zespole profesjonalistów, osób aktywnych i dynamicznych, otwartych na współpracę i wymianę wiedzy oraz doświadczeń
- Możliwość stałego rozwoju zawodowego, zdobywania doświadczenia oraz realnego awansu w strukturach firmy
- Cykliczne szkolenia wewnętrzne oraz szkolenia zewnętrzne prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów
- Pracę w oparciu o sprawdzone i skuteczne standardy działań
- Stałą pensję
- Wysokie premie uzależnione od osiąganych wyników
- Dodatkową wysoką premię, jeżeli posiadasz licencję zawodową
(Średnie miesięczne wynagrodzenie naszych Doradców ds. Nieruchomości wynosi 5.000,- zł, najlepsi zarabiają miesięcznie ponad 20.000,- zł)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).