- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
- Znajomość języka polskiego conajmniej na poziomie C1.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi zapytań.
- Pozytywne nastawienie do pracy zespołowej.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w zakresie produktów konsumenckich.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Dostęp do platform szkoleniowych.
- Zajęcia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracy znajomym.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Wiele możliwości rozwoju zawodowego.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.