Doradca ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o.
Rawa Mazowiecka
rekrutacja online
44 dni temu

 

Szukasz pracy? Chcesz zdobyć doświadczenie?

 

Zapraszamy do Nas!

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!

 

Dla Klienta z branży finansowej do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

 

 

 

Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rawa Mazowiecka

Do której zadań należeć będzie:

  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
  • praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • lubisz rozmawiać przez telefon
  • lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
  • posiadasz umiejętności sprzedażowe
  • potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • mile widziany status studenta

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, docelowo umowa o pracę
  • możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pn-pt 9-20 (możliwość pracy na 2 zmiany – 1 tydzień 9-17, drugi 12-20; 
  • pracę w zgranym zespole
  • profesjonalne szkolenia

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.