specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
4 dni
Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami oraz negocjacje warunków umów. Aktywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań podstawowych: kontakty z klientami w zakresie wstępnej oceny ich wymagań, inicjowania i przeprowadzania przeglądu zapytań ofertowych, udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe, przyjęcia wyrobu od klienta, powiadomienia klienta o gotowości wyrobu do odbioru i organizowania tego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
Kluczowe obowiązki: Wzmacnianie silnej, profesjonalnej reputacji marki na rynku. Aktywne docieranie do nowych konsumentów i ich pozyskiwanie. Realizacja działań promocyjnych i sprzedaż portfolio BAT (m.in. podgrzewacze, e-papierosy) w wyznaczonych lokalizacjach (eventy/handel detaliczny).
Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energetyczne i gazowe. Prowadzenie profesjonalnych...
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
Zadania, które będziesz realizować: budowanie silnej, profesjonalnej reputacji marki na rynku; aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów; przekazywanie informacji marketingowych i sprzedaż produktów z portfolio BAT (podgrzewacze, e-papierosy, saszetki nikotynowe) w zaplanowanych przez...
Twój zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego. Przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych dostosowanych do potrzeb Klientów. Profesjonalna prezentacja produktów energetycznych i gazowych. Rozwój własnego portfolio Klientów....
Twoje zadania: Budowanie profesjonalnego wizerunku marki na rynku. Aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów. Przekazywanie informacji marketingowych i sprzedaż produktów BAT (podgrzewacze, e-papierosy, saszetki nikotynowe) podczas eventów i w punktach sprzedaży detalicznej.
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
4 dni
Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami oraz negocjacje warunków umów. Aktywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań podstawowych: kontakty z klientami w zakresie wstępnej oceny ich wymagań, inicjowania i przeprowadzania przeglądu zapytań ofertowych, udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe, przyjęcia wyrobu od klienta, powiadomienia klienta o gotowości wyrobu do odbioru i organizowania tego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
Kluczowe obowiązki: Wzmacnianie silnej, profesjonalnej reputacji marki na rynku. Aktywne docieranie do nowych konsumentów i ich pozyskiwanie. Realizacja działań promocyjnych i sprzedaż portfolio BAT (m.in. podgrzewacze, e-papierosy) w wyznaczonych lokalizacjach (eventy/handel detaliczny).
Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energetyczne i gazowe. Prowadzenie profesjonalnych...
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
Zadania, które będziesz realizować: budowanie silnej, profesjonalnej reputacji marki na rynku; aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów; przekazywanie informacji marketingowych i sprzedaż produktów z portfolio BAT (podgrzewacze, e-papierosy, saszetki nikotynowe) w zaplanowanych przez...
Twój zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego. Przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych dostosowanych do potrzeb Klientów. Profesjonalna prezentacja produktów energetycznych i gazowych. Rozwój własnego portfolio Klientów....
Twoje zadania: Budowanie profesjonalnego wizerunku marki na rynku. Aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów. Przekazywanie informacji marketingowych i sprzedaż produktów BAT (podgrzewacze, e-papierosy, saszetki nikotynowe) podczas eventów i w punktach sprzedaży detalicznej.