Doradca Klienta Contact Center

Autorud Rzeszów Sp. z o.o.

Rzeszów

10 dni temu

Autorud Rzeszów Sp. z o.o. ma przeszło 25 letnią historię. Historie którą można się jedynie chwalić. Nie udałoby nam się to bez ludzi którzy są z nami w pracy każdego dnia. Taki cel można zrealizować tylko w jeden sposób – należy zbudować zespół specjalistów, dla których praca jest czymś więcej aniżeli tylko obowiązkiem.
Nie da się ukryć iż nasze dalsze plany są ambitne.


Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko


Doradca Klienta Contact Center

 Miejsce pracy: Rzeszów

 

 

 

Zakres zadań ogólny:
  • obsługa informacyjna i operacyjna Klientów w zakresie produktów i usług wszystkich naszych marek,
  • obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
  • współpraca z działami sprzedażowymi i serwisowymi w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków,
  • należyte ewidencjonowanie wykonywanych zadań,
  • dbanie o najwyższą jakość wykonywanych obowiązków,
  • praca na CRM
  • aktywne oferowanie i dosprzedaż produktów i usług klientom firmy.
Zobacz, co możemy Ci zaoferować
  • Pracę z Klientem przez telefon.
  • Rozwój kompetencji i zdobycie nowych umiejętności.
  • Atrakcyjny system premiowania.
  • Duży pakiet benefitów.
  • Nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji.
  • Imprezy integracyjne i przyjazne środowisko pracy.
Poszukujemy osób wyróżniających się
  • Logicznym myśleniem.
  • Nienaganną dykcją.
  • Wysoką kulturą osobistą.
  • Samodyscypliną.
  • Decyzyjnością.
  • Inteligencją.
  • Relacyjnością.
  • Pozytywnym nastawieniem.
  • Umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów.
  • Systematycznością.
  • Dyspozycyjnością.

 

Od kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenie w obsłudze klientów,
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
  • nastawienie na realizację celów oraz współpracę w zespole,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • gotowość do pracy w trybie zmianowym,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • otwartość na zmianę, odporność na stres,
Sprawdź, czy nasza oferta jest dla Ciebie
  • Nie boisz się wyzwań?
  • Lubisz samochody?
  • Łatwo nawiązujesz relacje z Klientem?
  • Bez większych problemów potrafisz rozładować napiętą atmosferę ?
  • Motywuje Cię premiowanie za wyniki?
  • Szukasz stabilnego zatrudnienia i dobrego wynagrodzenia?
  • A może ta praca to właśnie cos co czujesz i lubisz?

Jeżeli wszystkie odpowiedzi na nasze pytania brzmią "TAK" aplikuj do nas!

 

Osiągnięcia firmy:

Prześlij nam swoje zgłoszenie i przekonaj nas do siebie.

Będzie nam miło powitać Ciebie w naszym zespole.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku:

 APLIKUJ TERAZ 

 

Prosimy o dopisanie na CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Autorud Rzeszów Sp. Z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))"

 

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.

Poznaj

AUTORUD RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny