IMAR SERVICE GROUP (Agencja Pracy Tymczasowej nr rej. 114) - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Dla naszego klienta,
Orange Customer Service Sp. z o. o.
poszukujemy osób na stanowisko:
Zadania:
- Jesteśmy pierwszą linią wsparcia użytkowników internetu, telewizji i telefonii internetowej,
- Wspieramy naszych użytkowników w godzinach 7-24,
- Podczas rozmowy razem z użytkownikiem rozwiązujemy problemy po jego stronie,
- Umawiamy spotkania techników z użytkownikami,
- Za pomocą dostępnych narzędzi analizujemy dostępność i stabilność usług wykupionych przez naszych użytkowników.
- Wykształcenie min. średnie (preferowane techniczne),
- Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących komputerowych,
- Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących sieci komputerowych,
- Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących działania poczty e-mail,
- Deklaracja uczestnictwa w trzy tygodniowym szkoleniu,
- Komunikatywność,
- Pełna dyspozycyjność , również w weekendy,
- Gotowość podjęcia pracy w systemie równoważnym.
- Umowę o pracę na 0,5 etatu z (możliwością wypracowania ¾ lub 1 etatu)
- Pracę od sześciu do ośmiu godzin dziennie
- Zdobycie cennego doświadczenia w bardzo dużym Wydziale Call Center w centrum Krakowa
- Premie kwartalne
- Premie miesięczne za wyniki w pracy
Poznaj
IMAR Service Group
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.