- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla kluczowych klientów, pomaganie w wyborze lotów oraz metod płatności, precyzyjne nawigowanie ofertą biletów lotniczych, zrozumienie i rozwiązywanie problemów podróżnych klientów, budowanie trwałych relacji.
- Znajomość języka koreańskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2, predyspozycje do pomagania, cierpliwość, umiejętność słuchania, zdolność detalu, organizacja pracy.
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, atrakcyjne benefity, bonusy za polecenie, możliwości rozwoju i szkoleń, praca w międzynarodowym środowisku.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.