Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
DZWONISZ – ROZMAWIASZ – ZARABIASZ
Zależy Ci na zdobyciu doświadczenia zawodowego?
Chcesz pracować w młodym, dynamicznym zespole?
Dołącz do nas i zostań
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych bądź ubezpieczeniowych.
- Znajomość obsługi komputera;
- Silna motywacja do pracy i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Komunikatywność;
- Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
- Pracę na podstawie umowy o pracę w Contact Center;
- Wysokie premie;
- Dla osób zamieszkałych powyżej 25 km od Rawy Mazowieckiej dofinansowanie do dojazdu;
- System profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów;
- Miłą atmosferę.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.