dla jednego z największych Banków w Polsce poszukuje:
w Banku Pekao S.A.
- wysokiej jakości kompleksowa obsługa Klientów Zamożnych w zakresie produktów oferowanych przez Bank,
- rozwój portfela przypisanych Klientów pod względem jakościowym i ilościowym, monitorowane jego struktury i efektywne planowanie działań wobec Klientów,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku,
- monitorowanie aktywności sprzedażowej oraz realizacji wykonywanych zadań.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie),
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz minimum pół roku doświadczenia w sprzedaży funduszy inwestycyjnych (udokumentowane),
- wiedza z zakresu finansów, bankowości i nowoczesnych instrumentów finansowych,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych,
- znajomość technik sprzedaży,
- umiejętność szybkiego przystosowania się do nowych warunków pracy oraz zaangażowanie
i determinacja do osiągania bardzo dobrych wyników sprzedażowych, - dobra znajomość języka angielskiego,
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.