Jesteśmy firmą handlową branży RTV/AGD/ KOMPUTERY o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku. Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Dział Zwrotów
- zarządzanie operacyjne Centrum Dystrybucji Zwrotów i Reklamacji o pow. 30 tys. m kw.
- nadzór nad pracą podległych zespołów (ok. 200 osób)
- zapewnienie poprawności i jakości procesów zwrotów dla Retail, E-commerce i Omnichanell
- współpraca z innymi działami w zakresie kompleksowej obsługi zwrotów, doskonalenia standardów i procedur oraz wdrażania i rozwoju systemów informatycznych wspierających procesy
- realizacja wskaźników operacyjnych pracy CD Zwroty w zakresie produktywności, jakości i terminowości
- optymalizacja procesów logistycznych w zakresie zwrotów i reklamacji oraz nadzór nad wskaźnikami KPI
- nadzór i odpowiedzialność za budżet działu
- utrzymywanie dyscypliny i przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. podległego zespołu
- wykształcenie wyższe: logistyka lub zarządzanie
- min. 5- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość rozwiązań informatycznych wspierających logistykę
- umiejętność analizy procesów przepływu towarów, identyfikacji punktów krytycznych, zakłóceń i wdrażania planów naprawczych
- doświadczenie w zarządzaniu złożonymi procesami
- doświadczenie we wdrażaniu i pracy z automatyzacją procesów magazynowych
- wysoko rozwinięte umiejętności menedżerskie
- wysokie umiejętności komunikacyjne i analityczne
- atrakcyjne warunki wynagradzania
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
- samodzielność w realizacji obowiązków
- pakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmie (min. ubezpieczenie, pakiet MultiSport, pakiet medyczny)
- zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
- pomoc naszej fundacji ,,Włącz się" dla Ciebie i Twoich bliskich
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon służbowy, laptop
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.